Onko tässä hyvä työhakemus
Olen uniikki sekoitus luovuutta ja älyä. Olen harrastanut ********* ** vuotta ja se on muodostunut kiinteäksi osaksi elämääni. Aloitinkin akateemisen urani maksullisessa koulussa ******* jossa suuntautunut ***************. Olen myöhemmin hyödyntänyt loogista puoltani ********* opinnoissa. Huomasin, että yrityksesi voisi auttaa minun henkilökohtaista matkaani kohti unelmiani. Haluan antaa yhteistyölle mahdollisuuden.
Kommentit (5)
Tässähän on kyseessä just tällanen perinteinen kaveri, joka on vain omassa mielessään kelaillut kaikkea ja tullut johtopäätökseen, et jos vain hänelle annettaisiin mahdollisuus, niin hän kyllä hoitaisi homman paremmin kuin kukaan koskaan ikinä.
Täytyy samaan hengenvetoon myöntää, että itsessänikin oli tätä vikaa joskus 16-vuotiaana, mutta elämä on onneksi opettanut toisin. Osittain ei haluta näyttää heikolta, vaikka tiedetään kyllä, että ollaan tosi heikkoja.
Hassuahan tuossa on tietty se, että teksti on heikkoa.
Palkkaamisen suhteen, jos vain itse sietää herkkää ihmistä, jolla voi nousta kupoliin hyvinkin nopeasti, niin ei se välttämättä kieroksi jää, mutta ei aivan riskitöntä.
Minä ja olenkin ja mitä minä haluan pois.
Lue työpaikkailmoitus ja katso miten he ovat jaksottaneet hakunsa.
Siiten kirjoitat samalla tyylillä ja kerrot miten juuri sinä vastaat heidän tarpeitaan.
Tai vastaat huumorilla, niin että jäät mieleen
Tai teet videon, jos sellainen sallitaan. Tai ajastetun diaesityksen asiakirjoistasi ja vahvuuksistasi.
Oikein hyvä, jos tarkoituksesi ei ole päästä töihin.
Siitä puuttuu se olennaisin. Eli miksi yrityksen kannattaisi palkata sinut.