Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitus paino 115kg, nyt 97kg

Vierailija
11.08.2023 |

Hitaasti toki lähtenyt, mutta pääasia että on pudonnut.

Ikääkin jo 50, joten ei aineenvaihduntakaan ole paras mahdollinen.

Vielä on matkaa, mutta onneksi on myös aikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
2/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jäävät vanhat vaatteet isoiksi. Onpa tosi hyvä suunta sulla. 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus!

Vierailija
4/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta jäävät vanhat vaatteet isoiksi. Onpa tosi hyvä suunta sulla. 😘

Kiitos

Mun tavoite on parantaa elämäntapoja, syödä hyvin ja ravitse asti. Ja ilman syyllisyyttä tai mitään kieltämällä.

Liikunta on ollut tosi vähäistä, ois varmaan enemmän lähteny jos olis liikkunut paljon. No kaikki aikanaan! ap

Vierailija
5/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ja voimaa. Paremmin kuin monet jotka ei koskaan aloita. 

Vierailija
6/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtö 107,3 ja tänään 92 eli melkein  15 kiloa poissa maaliskuusta. Diabetes ja verenpainetauti silloin todettu. Tavoite päästä normaalipainoon, joka on 55-60 kiloa. Mulla ikää 50+ vuotta. Arvot on parantuneet, varsinkin verenpaineessa

Ei tässä mitkään pikakuurit auta, kaloreita lasken kännykän sovelluksella. Ja kyttään, että hiilarit pysyy kurissa. Pitkää kävelylenkkiä ja juoksemistakin olen vähän kokeillut.....vaatekoko on juu pienentynyt mutta ei noita montaa viiti vielä ostaa. 

Tsemppiä!

Vierailija
7/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Vierailija
8/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko olo erilaiselta? Huomaatko itse eron?

Olen laihduttanut 122 -> 112, enkä huomaa itse juuri eroa. Vaatteista vähän. Tuntuu, että eniten on lähtenyt rinnoista (liivit on löysät) ja pohkeista (lihakset erottuu).

Vierailija
9/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Mulla on lähtenyt kuusi kiloa kahdessa kuukaudessa, nyt painoa on 94 kiloa, joten matkaa on, mutta niin on aikaakin. En kieltäydy mistään, mutta kohtuutta yritän noudattaa arjessa.

Vierailija
10/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mulla on lähtenyt kuusi kiloa kahdessa kuukaudessa, nyt painoa on 94 kiloa, joten matkaa on, mutta niin on aikaakin. En kieltäydy mistään, mutta kohtuutta yritän noudattaa arjessa.

Hienoa!

Mua auttoi ravitsemusterapia, sieltä oon saanu niin hyviä vinkkejä.

Tärkein tuo, että ei kieltäydy mutta kohtuus. Eri asia syökö esim jäätelöpuikon vai vetääkö ison purkin.

ap

Vierailija
11/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko olo erilaiselta? Huomaatko itse eron?

Olen laihduttanut 122 -> 112, enkä huomaa itse juuri eroa. Vaatteista vähän. Tuntuu, että eniten on lähtenyt rinnoista (liivit on löysät) ja pohkeista (lihakset erottuu).

Onnea! mul on eniten lähteny tota vatsapömppää ja jenkkakahvoja. Ja tissit on pienentyny. Itse hoksasin, ku takki oli yhtäkkiä tosi löysä. ap

Vierailija
12/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtö 107,3 ja tänään 92 eli melkein  15 kiloa poissa maaliskuusta. Diabetes ja verenpainetauti silloin todettu. Tavoite päästä normaalipainoon, joka on 55-60 kiloa. Mulla ikää 50+ vuotta. Arvot on parantuneet, varsinkin verenpaineessa

Ei tässä mitkään pikakuurit auta, kaloreita lasken kännykän sovelluksella. Ja kyttään, että hiilarit pysyy kurissa. Pitkää kävelylenkkiä ja juoksemistakin olen vähän kokeillut.....vaatekoko on juu pienentynyt mutta ei noita montaa viiti vielä ostaa. 

Tsemppiä!

Aika kovan tavoitteen oot laittanu itsellesi. muistathan olla myös armollinen

Mä en laske kaloreita, mul on tietyt raamit mitä noudatan joka aterialla.

Tsemppiä sulle ja muistathan, että paino ei määrittele sinua

Vierailija
13/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut ja voimaa. Paremmin kuin monet jotka ei koskaan aloita. 

Kiitos

Rohkaisuna muille, pienikin muutos on eteenpäin!

ap

Vierailija
14/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jo iso pudotus! Onnea!!

Vierailija
15/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa aloittaja ja tsempit kaikille muille kanssa laihduttajille!

Itsellä lähtöpaino oli kesäkuussa 2022 noin 94kg ja tänään aamupaino 72kg tavoite on normaalipaino jonka ylärajaan matkaa vielä nelisen kiloa mutta ennen kaikkea olo jossa tuntuu että on hyvä olla ja kiinteä kroppa. Toivon olevani tavoitteessani ensi helmikuussa kun suuntaan talvea pakoon.

Vierailija
16/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla korkeimmillaan vuosi sitten paino 103 kg, nyt 88 kg. Tavoite noin alle 70. Ylipainoa minulla on ollut parisen vuotta, monenlaista terveysongelmaa.

Olen tiputtanut kalorisovelluksen avulla. Nyt on tosin ollut laskenta ja liikuntakin tauolla hetken sillä huono vointi ja paljon tutkimuksia tulossa. Pidän nyt painoa tässä hetken ja jatkan kalorinlaskua heti kun terveys paranee.

Vierailija
17/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Aika kovan tavoitteen oot laittanu itsellesi. muistathan olla myös armollinen <3.

Tsemppiä sulle ja muistathan, että paino ei määrittele sinua <3ap

Olipas typerä kommentti!

Vierailija
18/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Aika kovan tavoitteen oot laittanu itsellesi. muistathan olla myös armollinen <3.

Tsemppiä sulle ja muistathan, että paino ei määrittele sinua <3ap

Olipas typerä kommentti!

Miltä kantilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi