Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyysi työporukan meille katsomaan jalkapalloa ja minut pyydettiin tekemään pellillinen pitsaa

Vierailija
11.08.2023 |

ajattelin ottaa hatkat ja lähteä tyttöjen iltaan Amarilloon. Pthyi!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä muutaman täytevaihtoehdon pitsoille ja tilaisin woltin kautta.

Vierailija
42/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teoreettinen aloitus taas! Yksi pellillinen pizzaa riittäisi miesporukalle?? Opettele tuntemaan miehet, tyttöseni! t. nainen 66 v

ps. Sitäpaitsi miehet kumminkin mieluummin tilaa pizzeriasta.

Riittäisi aivan hyvin, jos miehet eivät mättäisi itseään sairaalloisen lihaviksi. Pahaa tekee joskus katsoa, minkä näköisiä miehiä kadulla vaappuu.

Samanlaisia naisia ei kai lasketa?

Ai kaduille?

hohoo,miksei niinkin. Tarkoitin kuitenkin, että miksi vain lihavien miesten vaapunta haittaa- onhan lihavia naisiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin mieheltä muutaman täytevaihtoehdon pitsoille ja tilaisin woltin kautta.

mieskö ei osaa tilata itse?

Vierailija
44/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se osaa, mutta jos pyytää minulta niin tietenkin hoidan asia. Miksi en hoitaisi?

Vierailija
45/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä!!

Vierailija
46/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut tehdä koska kaikesta ei tarvi aina tehdä ongelmaa tai numeroa.

Juuri näin. En näe tässä minkäänlaista ongelmaa. Mieheni tekee myös usein "palveluksia" minulle. Itse asiassa olisin ihan iloinen siitä, että tykkäväät tekemästäni pizzasta :)

Vierailija
47/54 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin naisena laitan mielellään miehelleni ja hänen ystäville illalista tai mitä vaan purtavaa. Miksi heti "Jaa, lähdenkin ulos /vihaisena?"

Eikö toisella ole mahdollisuutta tavata kavereja kotona, koska muuten baariin katsomaan matsia ja se se vasta on vastenmielistä.

Lopettakaa naiset valittaminen. 

Vierailija
48/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se yksi pellillinen mihinkään riitä. Tositilanteessa olisi pitänyt tehdä useampia.

Vierailija
49/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se osaa, mutta jos pyytää minulta niin tietenkin hoidan asia. Miksi en hoitaisi?

Minä sanoisin vaan, että tilaa itse kavereillesi pizzat, kun mulla on nyt muutakin tekemistä. 

Vierailija
50/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitaa asia välikäden kautta, jonka itsekin voi tehdä? Ei tulisi mieleenkään pyytää miestä tilaamaan pizzat kaveriporukalleni, kun voin ihan itse hoitaa saman asian. 

Vierailija
51/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt. Ihan vaan siksi, että rakastan puolisoani ja musta on kiva olla hänelle mieliksi tällaisisssa pienissä asioissa.

Vierailija
52/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tehnyt. Ihan vaan siksi, että rakastan puolisoani ja musta on kiva olla hänelle mieliksi tällaisisssa pienissä asioissa.

Niin minäkin, mutta vain miehelleni. Tuollainen äijäporukka saa hoitaa tilaukset tai kokkaukset keskenään enkä kyllä viitsisi passata. 

Vierailija
53/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa vuodessa tämä sama soopa tänne spämmätään?

Vierailija
54/54 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä peliä ne tulee teille katosmaan? Naisten MM-kisoja?

Aika erikoista pitää illanvietto klo 10.30 aamulla.

Provohan tämä on, mutta kyllä eri kanavilta tulee tänäänkin Espanjan ylimmältä sarjatasolta kaksi ottelua, Suomesta, Englannista ja Ranskasta yksi. Mikä ketäkin kiinnostaa ja kenellä mikäkin maksukanava on. -eri

Valioliiga käynnistyi eilen ja tänäänkin esimerkiksi paljon pelejä joista valita. Tai vaikkapa DFL-Supercup ottelu. Provohan tämä toki oli sillä yksi pellillinen pizzaa ei riittäisi alkuunkaan.