Onko teistä halkaisijaltaan 2,5 cm penis ohut?
Kommentit (18)
Jos meinaat seisokissa niin on se.
Omani on noin 4.5cm seisokissa siis ja mielestäni pituuteen nähden on ohut.
Onko niin ohutta edes olemassa? Tai on varmaan, mutta lienee suunnilleen yhtä harvainainen kuin penis, joka on erektiossa 5 cm pitkä,
Minun on 5.2 cm. Naiset sanoo paksuksi.
Paksukainen kirjoitti:
Tosi tarkkoja mittoja nämä veijarit kyllä saa mitattua!!
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Älä muuta sano! Onkohan paksuin kohta vai jokin keskiarvo?
On se ohut. Omalla miehellä vähän vajaa 4cm, terskan reunasta paksumpi eikä sekään mikään erityisen paksu ole. Pillu kuitenkin siitä hauska, että tottuu pienemmänkin tuntumaan.
Edellisellä miesystävällä oli useamman sentin pidempi ja jonkun verran paksumpi niin ensimmäisellä kerralla mietin voinko olla tyytyväinen nykyisen vehkeellä, mutta kyllä vain. Vaikuttaa monikin asia, ei pelkästään koko. Nykyisellä seisoo tosi mukavassa asennossa ja kivan mallinen, osuu jotenkin tosi hyviin kohtiin emättimessäni eikä tule kohtu kipeäksi helposti. Edellisessä isommassa oli omat hyvät juttunsa ja tässä omansa.
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Minulla on 4,19641 cm paksu🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Minulla on 4,19641 cm paksu🥸
Nyt narraat. Mikrometrillä mitattuna päästään vain mittaan 4,196 ja siinäkin viimeinen numero 6 on epätuotettava. Ihan tarkkoja mittauksia on ole tehnyt. mutta työntömitalla suoritetut 5 mittausta antavat mittauspöytäkirjan mukaan keskiarvoksi 42,1mm. Tämä mittauspöytäkirja on aina mukanani ja esitän sen ensimmäisenä asiana, jos nainen herättää mielenkiintoa.
Oma 5.2cm ja pituuteen nähden ohut täälläkin.
Se riippuu katsojasta. Itse sitä mieltä että ei kaksinen ja nainen sitä mieltä että iso.
Joten otappa näistä nyt selvää.
Ja ei se 2.5cm ole mikään IHAN pieni. Micropenikset on melkein samaa mutta pituudessa.
Eiköhän kaikki pärjätä kuitenkin sillä minkä luoja suonut.
Kaikki alle 15 cm ympärysmitalliset ovat ohuita.
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Ei toi nyt mitään erityistä vaadi. Otetaan ympärysmitta ja jaetaan piillä eli 3,14:llä. Ympärysmitan saa helposti millin tarkuudella vaikka vaimon ompelumitalla ja on luontevaa ilmoittaa sentin kymmenesosat. Uskokaa tai älkää niin 4.1 cm on ihan eri asia kuin 4.4 cm. samoin vaikka 4.6 cm:stä on matkaa aikalailla 5.0 cm:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Ei toi nyt mitään erityistä vaadi. Otetaan ympärysmitta ja jaetaan piillä eli 3,14:llä. Ympärysmitan saa helposti millin tarkuudella vaikka vaimon ompelumitalla ja on luontevaa ilmoittaa sentin kymmenesosat. Uskokaa tai älkää niin 4.1 cm on ihan eri asia kuin 4.4 cm. samoin vaikka 4.6 cm:stä on matkaa aikalailla 5.0 cm:iin.
Jep jep
Työntömittatesti krapulastondisessa keesken suihinoton (eli verta varmaan enemmän kuin normisti kiihotuksesta johtuen) : vaimon kikatellen ottama tulos: 5,3134 varren paksuimmasta kohdasta ja terskan paksuimmasta kohdin 6,0176.
täytyy sanoa, että hieman hassu testitilanne, mutta inspiraatio tuli rouvalta tämän palstan vuoksi ja käski laittamaan tarkat mitat ketjuun. (muutaman minuutin kuluttua noin alle puolet noista ilmoitetuista mitoista, kassien panoa ei tajuttu punnita ennen/jälkeen toimenpiteen. Ens kerralla.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksukainen kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta kalut ei ole pyöreitä, joten ympärysmitan jakaminen piillä ei kerro todellista leveyttä. Yleensä kalu on leveämpi kuin paksumpi. Itsellä tosin ero leveydessä ei taida olla 2 mm isompia leveyssuuntaan. ELi n. 5cm x 4, 8cm. Toki vaikeampi mitäta kuin ympärysmitta, mikä on useimmiten tasan 15cm keskeltä kalua ja liki koko kalun mitalta, tyvestä n.16cm ja terskasta vain 14cm. Aika tasamitoin siis.
kyllä