Kuinka monessa maassa ja maanosassa olet käynyt?
Itsellä 31 maata 5 maanosasta, ikää 42v.
Etelä-Ameriikka ja Antarktis puuttuvat vielä - eikä kumpaankaan ole kummoista hinkua
Kommentit (32)
Olen käynyt vain Ruotsissa 90-luvulla ja silloinkin olin vasta pikkulapsi.
Kaikki maanosat paitsi Antarktis. Maita en jaksa laskea. Joku 40 ehkä?
34 maassa oon käynyt ja niistä peräti 29 maassa oon höylännyt tai jyystänyt paikallisen naisen kanssa.
Oon käynyt Tallinnassa, Amsterdamissa ja Bangkokissa ja Hampurissa Reperbaanilla eli 4 maata + Suomi.
En ole käynyt muualla kuin Euroopassa, muistaakseni 14 maassa.
Antarktikselle on oikeasti helppo mennä laivalla Etelä-Amerikasta. Toki se maksaa aika paljon, mutta on hintansa arvoinen. Siellä näkee valtavan määrän eläimiä, pingviinejä, valaita, hylkeitä ym. Jättiläisalbatrossi on myös hyvin vaikuttava ilmestys. Mun bucket listillä on kaikissa maailman merissä uiminen ja Antarktiksen reissulla pääsi uimaan Eteläisessä jäämeressä.
En ole käynyt juuri missään. Olen 15 vuotiaasta saakka istunut tässä muutaman neliön huoneessani yksin.
Luokkaretkellä Ruotsissa 80-luvulla.
Vastaan yksi maa.
M53
Maanosista on kaikki muut käyty paitsi Afrikka ja Etelämanner. Jälkimmäinen on ihan kaikkien realiteettien ulkopuolella. Afrikassa mikään muu ei kiinnosta kuin Egypti mutta on niin vaarallinen paikka, että ei sinne huvita lähteä. Sitäpaitsi Egyptin kaikki kiinnostava on jo ajat päivät sitten varastettu kolonialistien museoihin. Mitä niitä kivikasoja tuijottamaan.
Jos jollain on vinkata Afrikasta joku kohde kulttuurihistoriasta kiinnostuneella, mielellään saa kertoa.