Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä hyvä äitipuoli?

Vierailija
11.08.2023 |

Viet harrastuksiin, laitat ruokaa ja autat läksyissä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siten, että annan isälle ja lapselle tilaa. Lapsi tulee meille viettämään aikaansa toisen vanhempansa kanssa ja hän on silloin isänsä vastuulla. Eli sinusta en ole hyvä äitipuoli, kun en kuskaa, tee ruokaa, auta läksyissä, jne.

Vierailija
2/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siten, että annan isälle ja lapselle tilaa. Lapsi tulee meille viettämään aikaansa toisen vanhempansa kanssa ja hän on silloin isänsä vastuulla. Eli sinusta en ole hyvä äitipuoli, kun en kuskaa, tee ruokaa, auta läksyissä, jne.

Olet itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mieheni on ollut hyvä bonusisä jo aikuiselle lapselleni. Heillä on hyvät välit, ja lapseni tietää, että myös mieheltäni voi aina pyytää apua ja neuvoja, ihan samoin kuin minulta. 

Mutta se, että väleistä tuli hyvät on tietysti vaatinut aikaa ja välillä oli kivikkoistakin. Mutta tärkeää oli se, että aikuiset pysyivät aikuisina ja yhtenä rintamana. Mieheni ei provosoitunut lapsen välillä hulluistakaan jutuista. 

Vierailija
4/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi voinut kuvitellaakaan muuttavani yhteen miehen kanssa, jolla on lapsia. Seurustelin kyllä, silloin kun itsekin olin yh, mutta uusperhe oli todellakin poissuljettu ajatus.

Vierailija
5/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvasi juuri kamalan äitipuolen.

6/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset AP kysy asiaa toisinpäin: "Oletko hyvä isäpuoli?"

Vierailija
7/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekäs.

Yritätkö nyt jotenkin loukata?

Vierailija
8/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvasi juuri kamalan äitipuolen.

Se on juuri näin. En ole sitä essua pukenut päälleni vain siksi, että olen nainen joka on miehen kanssa jolla on lapsi. Se on isän tehtävä olla isä ja minun tehtäväni on antaa tilaa sille vanhemmuudelle.

Vierailija
9/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sen vanhemman tehtävä huolehtia siitä lapsesta. Hyvä isä/äitipuoli on sellainen,joka kohtelee lasta hyvin. Ei sellainen joka alkaa omimaan vanhemman tehtäviä.

Vierailija
10/15 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aikoinani olevani kun tein ruokaa, autoin, leikin, kuskasin, jne mutta huomasin että olin lipunut asemaan, jossa mahdollistin isän asettumisen sinne jonnekin taka-alalle jälleen perheen varavanhemmaksi.

11/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
12/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vietän laatuaikaa miehen kanssa, hoitakoon lapset ne jotka ovat ne hankkimeetkin.

Ja ihan turha tulla puhumaan mistään paketista. Tein jo alussa selväksi etten pidä lapsista, enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
13/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida olla. Mutta ei ole mieskään hyvä isä, joten vakka on kantensa valinnut.

Vierailija
14/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida olla. Mutta ei ole mieskään hyvä isä, joten vakka on kantensa valinnut.

Miksi ei ole hyvä isä?

Vierailija
15/15 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekäs.

Ai on itsekäs, kun ei omi lasta tämän isältä?