Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koululaisen lääkärintarkastuksessa suhtaudutaan, jos ilmenee että äiti kotiäitinä, ja

Vierailija
10.08.2023 |

perheessä ei ole enää alle kouluikäisiä lapsia?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä elämä täytyy olla työntekijällä, jos hän saa naurun aihetta jonkun asiakkaan/potilaan kotiäitiydestä.

Vierailija
22/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä elämä täytyy olla työntekijällä, jos hän saa naurun aihetta jonkun asiakkaan/potilaan kotiäitiydestä.

Töissä on välillä tylsää tai rankkaa, ja silloin huumori (varsinkin musta sellainen) auttaa jaksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä on välillä tylsää tai rankkaa, ja silloin huumori (varsinkin musta sellainen) auttaa jaksamaan.

Huumoria saa olla juu. Mutta mitä hauskaa ja pilkattavaa on siinä, että joku on kotiäitinä pidempään kuin yleensä on tapana?

Vierailija
24/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa vahvistuu epäilykseni, että terveydenhoitoalalle hakeutuu ilkeimmät koulukiusaajatyypit, eikä empaattiset, ystävälliset ihmiset, kuten usein luullaan

Vierailija
25/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naureskella selän takana. Johan jompikumpi tai joku seurasta veisi tapahtuman eteenpäin ja tuollaisesta käyttäytymisestä voisi seurata varoitus tai potkut (jos on aiemminkin näin käyttäytynyt).

Höpöhöpö.

Asiakkaille naureskelu syystä tai toisesta on hyvinkin yleistä monellakin alalla.

Mitä väliä? Luuleeko he olevansa parempia ihmisiä?

Vierailija
26/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naureskella selän takana. Johan jompikumpi tai joku seurasta veisi tapahtuman eteenpäin ja tuollaisesta käyttäytymisestä voisi seurata varoitus tai potkut (jos on aiemminkin näin käyttäytynyt).

Höpöhöpö.

Asiakkaille naureskelu syystä tai toisesta on hyvinkin yleistä monellakin alalla.

Mitä väliä? Luuleeko he olevansa parempia ihmisiä?

No eipä sillä tunnu olevankaan kenellekään muulle väliä paitsi ap:lle ja sinulle.

Vierailija
27/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttakaa uskoni ihmisiin, ja sanokaa että tuo potilaille naureskelija on provo, eivätkä terveydenhuollon ammattilaiset ole oikeasti tuollaisia.

Vierailija
28/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö itse kenties asiaa kun tuollaista mietit?

Ei kai se ihme ole, jos tuollainen kerran saa joutumaan jopa jonkun random-lääkärin tai hoitajan pilkkaamaksi. En siis ole ap. mutta mietin vaan.

Vierailija
29/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan naureskelisi, olisin vaan kateellinen. Itsellä ei ole varaa olla kotiäitinä, viihtyisin kyllä.

Vierailija
30/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palauttakaa uskoni ihmisiin, ja sanokaa että tuo potilaille naureskelija on provo, eivätkä terveydenhuollon ammattilaiset ole oikeasti tuollaisia.

Voin hoitajana vakuuttaa, että ainakaan meidän työpaikalla ei todellakaan ole aikaa eikä itsellä ainakaan mitään kiinnostustakaan miettiä kenenkään työtä tai kotona oloa. Kaikki hoidetaan, ja kaikkiin suhtaudutaan kuin ihminen ihmiseen, arvostavasti ja ystävällisesti.

Vierailija
31/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ihme ole, jos tuollainen kerran saa joutumaan jopa jonkun random-lääkärin tai hoitajan pilkkaamaksi. En siis ole ap. mutta mietin vaan.

Eihän kukaan ketään potilaan kuullen pilkkaa. Tai missään muuallakaan asiakkaitten kuullen naureskella toisille asiakkaille.

Vierailija
32/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan ketään potilaan kuullen pilkkaa. Tai missään muuallakaan asiakkaitten kuullen naureskella toisille asiakkaille.

Miksi ylipäänsä pitää naureskella tai pilkata asiakkaita tai potilaita, sen enempää selän takana kuin edessäkään? En ymmärrä.

Vierailija
33/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä pitää naureskella tai pilkata asiakkaita tai potilaita, sen enempää selän takana kuin edessäkään? En ymmärrä.

Jotkut nyt vaan ovat huvittavia, tai kysyvät hölmöjä tai sanovat jotain hölmöä/hassua. Se on elämää. Älä ole noin tosikko.

Vierailija
34/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mikää vanhempien ammatin tenttaus istunto ole. Mitä sitten oletko töissä vai työtön vai kotiäiti tai mikä nyt oletkaan. Pääasia että lapsi voi hyvin.

Vierailija
35/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun terveystiedoissa lukee että olen ollut 10 vuotta työttömänä.  En haluaisi että kukaan sitä lukisi. 

Vierailija
36/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan naureskelisi, olisin vaan kateellinen. Itsellä ei ole varaa olla kotiäitinä, viihtyisin kyllä.

Sama. Mulla yksi teini-ikäinen lapsi ja todellakin jäisin töistä pois jos olis taloudellinen mahdollisuus. Ehkä kohta on kun mieheni tuosta etenee urallaan. Ihan se ja sama mitä joku muu on asiasta mieltä.

Vierailija
37/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys on kunnia-asia. Ole ylpeä, kun voit olla kotona! Lääkärit ym. arvostavat, eivät vöheksy.

Vierailija
38/83 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kysellä vanhempien ammatteja, höntti

Kyllä minulta aikanaan kysyttiin; vaikka taisivat kyllä tietää vastauksen kyselemättäkin. - Mutta itse asiaan; miten suhtautuvat niin riippuu varmasti vähän siitäkin, että mistä syystä koululaisen äiti on kotona "kotiäitinä" tai paremmin siihen, miten tai kuinka lapsi kertoo kotioloistaan yleisemmin

Vierailija
39/83 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kysellä vanhempien ammatteja, höntti

Kyllä minulta aikanaan kysyttiin; vaikka taisivat kyllä tietää vastauksen kyselemättäkin. - Mutta itse asiaan; miten suhtautuvat niin riippuu varmasti vähän siitäkin, että mistä syystä koululaisen äiti on kotona "kotiäitinä" tai paremmin siihen, miten tai kuinka lapsi kertoo kotioloistaan yleisemmin

Mikä sitten on hyväksyttävä syy olla kotiäitinä jos isot lapset? Jos vaan toteaa olevansa kotona, niin vaativatko tosiaan jotain tarkempia perusteluita.

Vierailija
40/83 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa vahvistuu epäilykseni, että terveydenhoitoalalle hakeutuu ilkeimmät koulukiusaajatyypit, eikä empaattiset, ystävälliset ihmiset, kuten usein luullaan

Kun mietin, ketkä omista kouluajan tutuista hakeutui terveydenhoitoalalle, niin juuri noin se meni: ne ilkeimmät koulukiusaajat. Olikin aikamoinen painajainen, kun se pahin kiusaaja osui kätilökseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan