Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulla on keskellä päivää aikaa olla täällä palstalla?

Vierailija
10.08.2023 |

Mitä hommia välttelet? Itse pitäisi siivota, päivitellä kalentereita, hoidella tulevaan muuttoon ja koulun alkuun liittyviä asioita, mutta täällä olen...

T. Laiska

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä itse ja katon palstan menoa kun pystyn, ihan huvikseni. Autistien, kaikkitietävien mammojen ja täysien idioottien yhteenottamisen katsominen piristää mitä tahansa päivää.

Mikä sinä olet noista :)

Vierailija
62/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkäreillä Italiassa. Eläkeläinen olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä itse ja katon palstan menoa kun pystyn, ihan huvikseni. Autistien, kaikkitietävien mammojen ja täysien idioottien yhteenottamisen katsominen piristää mitä tahansa päivää.

Mikä sinä olet noista :)

Mun veikkaus on toi "täysi idiootti"

Vierailija
64/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työstä eläkellä,eläkeni saan työnteostani. .Lähidin kotini kello 11 ja palasin kello 15.30.Autoin yli 80v. siskoani asioilla.Tulin kotia,söin mikroaterian.Sen jälkeen avasin koneen.Lueskelin aloituksia,joita en itse tee.Riittikö vastaukseksi?Eilen olin jo liikunta salilla ryhmä liikuntaa kello 9. Lähdin .Palasin kello 11.Lounas ja sitten ulos pyöräilee,miespuolisen ystäväni kanssa.Olimme pyöräretkellä ja meren ranalla monta tuntia ,illakis kotia.Joten hirveen paljon aikaani  tällä vietä.Nytkin lähden pois  täältä,tv 1 uutiset kello 17.ps..En muten ole edes some F.B/ en istagram.En ottanut vastaan älypuhelin.Pärjään hyvin vanhalla tavalisella känykällä,joka jo joku 13-15v.

Vierailija
65/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, koko päivä mennyt hukkaan täällä palstalla pyöriessä ja lukiessa aivottomia juttuja. Voisin sen elämän paremminkin käyttää. Nyt menen freeshautumaan moikka

Vierailija
66/66 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla.

Normaalisti en ehdi työpäiväni aikana olla netissä yhtään, ei siitä kyllä palkkaakaan maksettaisi.

Erikoisia pomot jotka maksavat työntekijälle palkkaa Vauva-palstailusta tmv. Ja työntekijät jotka olettaa niin..