Miten sinulla on keskellä päivää aikaa olla täällä palstalla?
Mitä hommia välttelet? Itse pitäisi siivota, päivitellä kalentereita, hoidella tulevaan muuttoon ja koulun alkuun liittyviä asioita, mutta täällä olen...
T. Laiska
Kommentit (66)
Olen valtion suojatyöpaikassa paperin pyörittäjänä joten on aikaa olla aamupäivä täällä vi--uilemassa alamaisille kohta lounaalle muutamaksi tunniksi ja loppu päivä meneekin torkkupeiton alla. Ensi viikolla oliskin sit parinviikon virkamatka bahamasaarille mutta lähetän sieltäkin terveisiä ryyppyreissujen ohessa.
Ps. on kirja kainalossa
Olen reppureissaamassa, reissun päällä n.6kk. Välttelen tällä hetkellä tavaroiden ja teltan pakkausta, sillä on melkoisen lämmin. Onneksi uloskirjautumisen voi suorittaa klo19 asti, joten ei ole vielä kiire.
Jäin omasta tahdostani työttömäksi 12 vuotta sitten. Elän tuilla ja piilossa olevilla varoillani. Täällä palstailu on yksi harrastuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Töissä itse ja katon palstan menoa kun pystyn, ihan huvikseni. Autistien, kaikkitietävien mammojen ja täysien idioottien yhteenottamisen katsominen piristää mitä tahansa päivää.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä päiväkodissa ja istun nukkarissa kuulostellen lasten tuhinaa.
Hetkinen, eikö teidän pitäisi itkeä UUVUTTAVAA ja ylimitoitettu työtä josta on loputtoman pitkä ruikutusketju palstallakin???
Eläke tulee tilille nakutettuna joka kuukausi, siivooja siivoaa kodin ja ruokaa saa valmiina.
Minä en jaksa tehdä mitään muuta. Ehkä pieniä pätkiä kerrallaan. Elämän halu on poissa. Tämä harmittaa kovasti, sillä en haluaisi olla näin väsynyt.
Töissä on pakko keksiä jotain ajankulua siksi aikaa kun koneet pyörii. Kirjaan ei ikävä kyllä pysty keskittyä, siihen tulisi liikaa keskeytyksiä noin parin minuutin välein kun koneet kaipaa huomiota. En mä tänne vapaa-ajalla tule, silloin on parempaakin tekemistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Istun teams-palaverissa jossa minulla ei ole mitään virkaa.
Sulla on muuten ruudunjako päällä, ollaan vähän ihemetelty joitain sun postauksia...
t. Esimiehesi
Lounastauko. Kahvitauko. Matkat töihin/kotiin. Nämä pääasiassa. Välillä odottaa jotain yhteydenottoa tms ennen kuin saa töitä etenemään niin vaeltelee ajatus. Sormet vaatii jotain tekemistä.
Lounastauko.