Miten sinulla on keskellä päivää aikaa olla täällä palstalla?
Mitä hommia välttelet? Itse pitäisi siivota, päivitellä kalentereita, hoidella tulevaan muuttoon ja koulun alkuun liittyviä asioita, mutta täällä olen...
T. Laiska
Kommentit (66)
Nautin työeläkkeestäni, pitkän työuran jälkeen. Olisin halunnut työskennellä pitempäänkin, mutta heittivät kaikki yli 62-vuotiaat pois, eläkkeelle.
Jos tämänkin ajan kävisi pienellä kävelyllä, olisi varmaan fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämänkin ajan kävisi pienellä kävelyllä, olisi varmaan fiksumpaa.
Fiksumpi vaihtoehto ei ole aina se hauskempi
Kevyt laskeutuminen lomilta töihin menossa. Ei ole paljoa vielä koodaushommia listalla, kun osa porukasta lomailee vielä. Kyllä se tästä kohta taas meno piristyy syksyä myöten.
Etänä asiantuntijatehtävissä, palkka 35€/h juoksee vaikka välillä täällä katselen.
Vapaapäivä. EIlinen vapaa vaikuttaa vielä, sillä kotona lötjöily teki levottomaksi enkä nukahtanut ajoissa. Päivän suunnitelmat menivät uusiksi. Yön tunteina ilmoittauduin kuitenkin muutamalla kurssille. On aika kehtittää itseään kotona oleilun sijaan, välittämättä siitä mitä muut ajattelevat tai mitä negatiivisia piirteitä tahtovat minuun siirtää.
Etätyö, ja olen isossa palaverissa, jossa meinaan nukahtaa. Tämä pitää hereillä
Duunista julkisella puolella kerkiää ihan hyvin. Palkka juoksee, me emme !
Helposti on aikaa, kun ei ole tarvetta koko ajan suorittaa. Kaikki tarvittava hoituu, vaikka täällä välilllä roukkuukin aivot nollaamassa.
Miksi ihmisten pitäisi selitellä sinulle omia tekemisiään ja aikataulujaan?
Täällä kaikki on sosiaalipummeja ja työttömiä jotka ei kelpaa mihinkään työhön. Täällä ne sitten kuluttaa ja tuhlaa elämäänsä.
Sosiaalityöntekijä kirjoitti:
Täällä kaikki on sosiaalipummeja ja työttömiä jotka ei kelpaa mihinkään työhön. Täällä ne sitten kuluttaa ja tuhlaa elämäänsä.
Eli sinä olet työtön sosiaalipummi, joka ei kelpaa mihinkään työhön. Hyvä, että kerroit :)
Sosiaalityöntekijä kirjoitti:
Sinäkin?
Lalalaa... Olen eläkkeellä... Lalalaa...