Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
2321/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynsä oli varmasti sille miksi Miina POISTETTIIN tuotannon toimesta. Ei hän sieltä lähtenyt oma-aloitteellisesti.

Ja se Miinan epäystävällinen käytös muita kilpailijoita kohtaa alussa oli ennenkuulumattoman törkeää. Vastaili ilkeästi ja oli välillä vastaamatta kyselyihin. Toisille oli taas ystävällinen.

Palaute jonka Linnea antoi oli asiallista ja  siinä pöydässä he sopivatkin asian. Eikä Linnea valinnut Miinaa pudotukseen.

Ettekö te seuraa ohjelmaa?

"Ettekö te seuraa ohjelmaa?" Tuotantohan kertoi, että Miinan poistoon johtaneet asiat tapahtuivat kuvausten ulkopuolella. Eli et sinä voi tietää mitä siellä on kukin sanonut ja tehnyt. 

Joku täällä yrittää lopettaa keskustelun, paniikissa heittää sivutaiteelle. Miksi? Jos minä

Näkökannat johtuvat siitä, että Miina on kokeneempi, osaavampi ja kaiken kaikkiaan valloittava persoona.

Tykkään taiteilijaMiinasta ja tykkään maalaisMiinasta joka olisi pätevä opettamaan nuorta ja itsekästä muuta joukkoa.

Vierailija
2322/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynsä oli varmasti sille miksi Miina POISTETTIIN tuotannon toimesta. Ei hän sieltä lähtenyt oma-aloitteellisesti.

Ja se Miinan epäystävällinen käytös muita kilpailijoita kohtaa alussa oli ennenkuulumattoman törkeää. Vastaili ilkeästi ja oli välillä vastaamatta kyselyihin. Toisille oli taas ystävällinen.

Palaute jonka Linnea antoi oli asiallista ja  siinä pöydässä he sopivatkin asian. Eikä Linnea valinnut Miinaa pudotukseen.

Ettekö te seuraa ohjelmaa?

"Ettekö te seuraa ohjelmaa?" Tuotantohan kertoi, että Miinan poistoon johtaneet asiat tapahtuivat kuvausten ulkopuolella. Eli et sinä voi tietää mitä siellä on kukin sanonut ja tehnyt. 

Jostain syystä kuitenkin tässäkin ketjussa moni kuvittelee tietävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää kuuntelemaan ton Jauhojärven murretta. 

Vierailija
2324/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on ollut nyt muutaman päivän World Art Dubai -näyttelyssä, postannut sieltä sosiaaliseen mediaansa.

Kiitos😊Taipuu, vaan ei taitu😊

Vierailija
2325/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Linnea on kiva.

Sinun mielestä. Juonittelun mestari. 

Vierailija
2326/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikka kertoi Farmi-podcastissa, että oli penkonut Samin reppua ja löytänyt porkkanan sieltä. Meni kyllä maku koko tyyppiin. En ymmärrä kuinka joku voi mennä penkomaan toisen henkilökohtaisia tavaroita. Häätö tuollaiselle tyypille!

Pitäisi aikuisen ihmisen tajuta, että toisen tavaroiden penkominen luvatta  on typerää ja jonkinmoinen rikos.

Vierailija
2327/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikka kertoi Farmi-podcastissa, että oli penkonut Samin reppua ja löytänyt porkkanan sieltä. Meni kyllä maku koko tyyppiin. En ymmärrä kuinka joku voi mennä penkomaan toisen henkilökohtaisia tavaroita. Häätö tuollaiselle tyypille!

Kerrottiin täällä jo aiemmin. Kirsikkaa ei häädetty, koska tuotanto ei tiennyt hänen käyneen Samin repulla. Tai sitäkään, että näytti myöhemmin porkkanan myös Linnealle ja Michaelille. Eikä sitäkään, että isännät ja rengit -tehtävän herraskaisten herkkuja salakuljetettiin rengeille kellarin kautta. Näistä ei tullut sanktioita, koska tuotanto ei saanut näistä vihiä. 

Eikös tämäkin ole sääntörikkomus,  kun mennään toisen kasseille  penkomaan luvatta.

Tasan ei käy onnen lahjat. Entäs Ennin rosmoat sapuskat, joita ei ollut lupa viedä aitasta pois. Siinä on sääntörikkomisia.

Mutta vain yksi poistettiin farmilta ja kukaan ei edelleenkään tiedä miksi. Mikä mahtoi olla hänen sääntörikkomus, miksi se salataan.

Vierailija
2328/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähästäpä on ajattelutapasi kiinni. Murteet on suuri rikkaus, se on ikävä kyllä katoavaa kansan perinnettä.

Vierailija
2329/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on justhin parasta!

Vierailija
2330/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästäpä on ajattelutapasi kiinni. Murteet on suuri rikkaus, se on ikävä kyllä katoavaa kansan perinnettä.

Mä ymmärrän tuota edellistä. Murteet ovat tärkeitä ja jopa kivoja, mutta Jauhojärvi puhuu jotenkin niin päälle liimatusti. Ihan kuin olisi just keksinyt sen murtHeensa ja sitten lissäilee mitä satHuupi, mihin satHuu. Ei tule luontevasti Samin murre.

Vierailija
2331/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän tuota edellistä. Murteet ovat tärkeitä ja jopa kivoja, mutta Jauhojärvi puhuu jotenkin niin päälle liimatusti. Ihan kuin olisi just keksinyt sen murtHeensa ja sitten lissäilee mitä satHuupi, mihin satHuu. Ei tule luontevasti Samin murre.

Ihan aitoa Ylitornion murretta puhhuu Sami. 

Vierailija
2332/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina joutikin lähteä, yhtään en kaipaa. Oli kiva katsoa jaksoa, kun Miina Äkkimyrkky oli poissa. 

Miina oli kiva väriläiskä kaikin puolin. Persoonana kuin vaatetukseltaan. Sellaisia tarvitsemme eikä mitään harmaata massaa. Hyssyn hyssyn hyssyn. Toivon, että Miina paljastaa todellisen syyn miksi poistivat.

Vierailija
2333/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikhään murre ole kaunista kun se veetään överiksi. 

Vierailija
2334/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kehotti lopettamaan Miinasta puhumisen niin sano että et ole YHTÄÄN MIKÄÄN täällä perseinesi istumaan kaikkien päällä, ja että sinulla on oikeus kirjoitella niitä poistettavia viestejäsi. Me varmasti puhutaan edelleen Miinasta, ja älä sinä niihin kajoa... puhu sinä vapaasti kenestä lystää !! 

Vierailija
2335/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on suomen paras ja arvostetuin taiteilija, häntä nöyryytettiin, hän kutistui, häntä ahdisteltiin, hän saattaa nyt kuolla kohtelustaan johtuen, ainakin katsojat kuolee kun häntä ei enää näy farmilla.

minä ainakin lopetan nyt farmin katselun. Koko kansan suosikkimuori Miina häväistiin! Tarvitsen nitroja!

Vierailija
2336/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on alkanu keulii. 

Vierailija
2337/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä loppukaneettina edellisiin; typerät viestit vaativat typeriä vastauksia. 

Vierailija
2338/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että täällä on monta viestien poistelijoita. Itse olen  poistoon laittanut vain kaikista törkysimmät, rivot ja valheellisen viestit, koska ne kuuluu palstan sääntöihin. 

Vierailija
2339/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että täällä on monta viestien poistelijoita. Itse olen  poistoon laittanut vain kaikista törkysimmät, rivot ja valheellisen viestit, koska ne kuuluu palstan sääntöihin. 

Samoin olen minä tehnyt ja ne kaikki poistattamani ovat olleet järkyttävää törkyä eräästä kisailijasta, jossa häntä nimitellään kaikilla mahdollisilla nimityksillä hänen mahdollisesta suuntautumisesta lähtien yms. Ei täällä Miinasta ole kukaan vastaavalla tavalla puhunut. 

Joidenkin ihmisten viha vierasta telkkarissa esiintyvää ihmistä kohtaan lähentelee jo sairautta. Täytyisi pitää mielessä edelleen ettei kukaan tiedä miksi Miina on poistettu ja että vaikka nyt Linneakin on vain tavallinen ihminen, eikä mikään paholainen. 

Täältä poistetaan kaikki viestit joissa peräänkuulutetaan asiallisuutta. 

Vierailija
2340/4137 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki täysipäiset keskustelijat vaan skippaa tämän yhden fanaatikon viestit ja jatkaa keskustelua muista aiheista, niin eiköhän se jossain kohtaa lopeta. Ja jos ei lopeta, niin totaali dissaus toimii paremmin kuin vaivautua vastaamaan. Kun ihmistä ei edes huomaa, ei hän voi saada mitään sairaita kicksejäkään. Siellähän huutelee keskenään vaikka maailman tappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän