Epätoivoinen luteiden karkottaja
Otsikossa ongelma. Meille tuli nämä k-päät vieraan mukana. Torjunta käynnissä taloyhtiöltä ja pari huonekakua poistettu. Silti, mulla pieni asunto ja kouluikäisiä lapsia. Kaikkialla joudutaan kulkemaan vaikka kuinka yrittää huudattaa että varokaa koskemasta sänkyihin, oletko varonit, ethän ole laskenut reppua maahan. Ihan perseestä ja uuvuttavaa! Auttakaa te samassa tilanteessa olleet, miten kauan tähän menee?? Torjujan mielestä hallittava tilanne mutta mulla ei tällä hetkellä ole edes mitään paikkaa missä istua työpäivän jälkeen, tupakeittiön pöydän ääressäkin kun tarpeeksi kauan istuu, tulee joku nälkäinen näykkäsemään. Sänkyyn saa mennä vasta yövaatteissa, toinen myrkytys 2 viikon päästä. Onko tämä normaalia että täällä vaan odotetaan ja eletään syöttinä sen aikaa ja taas jälkeen? Torjunnassa tosi kiireistä, he tulevat vain täsmähoitamaan löydetyt paikat, missä on tuki ihmiselle tällaiseen?? En ole löytänyt netistä mitään yleistä tukea, johon voisi esittää kaikki vähän väliä mieleen tulevat kysymykset. Voinko tyhjentää lasten huonetta tällä välin säkkiin (poistoon kokonaan) kun siitä saattaa tulla purema vai enkö saa? Pitääkö odottaa myrkkyyn saakka mutta sitten paikat on hankalampi käydä läpi. Ja ei, en ole levittämässä rappuun mitään, vaan haluan vaan tehdä tämän oman kodin mahdollisimman hoidettavaksi nopeasti. Auttakaa joku ja kertokaa kokemusvihjeitä.. en jaksa tätä sekasortoa ja p*skiaisten ruokkimista turhaan..
Kommentit (47)
Meillä ei ole ollut luteita, vielä kopkopkop. Mutta mä ymmärrän sun tuskan ja ahdistuksen. Ja tuo olisi mun pahin painajainen, olen niin ötökkäkammoinen. Meillä on tullut naapurista elintarviketuholaisia, sekin oli aivan helvetin stressaavaa kun koko keittiö piti tyhjennetään myrkytyksiä varten. Toivon, että saat apua, tuollainen trauma jättää pahat jäljet ja horjuttaa sitä turvallisuudentunnetta, mikä kotona pitäisi olla.
Ei asunnoissa ole saunaa kerrostaloissa.
Luteet menevät asunnosta asuntoon.
Hallitus on leikannut kaikki tuet ja nykyään ostetaan kirpputorilta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on leikannut kaikki tuet ja nykyään ostetaan kirpputorilta kaikki.
Onneksi ei ole kalliita tekstiileitä eikä itse tehtyjä käsitöitä. Turkiskuoriainen syö tekstiileitä ja paperitoukka kirjoja.
Myös turkiskuoriaiset siirtyvät asunnosta asuntoon ilmastointiputkien kautta ja rappukäytävän kautta yöllä ovien alta.
Luteet hävitettiin ddt:llä. Joskus muinoin luin tarinoita hetekatehtaalta. Hetekoita kun myös korjailtiin. Korjauksen aluksi kaasutoholla kuumennettiin ja lutikat juoksivat ulos hetekan runkoputkista.
Up