Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä pettymyksestä?

Vierailija
09.08.2023 |

Harmittaa ja masentaa aivan mielettömästi tämä koko tilanne. Mutta siis siskoni otti keväällä koiranpennun itselleen. Koko koira oli alusta asti hoidossa aina jonkun toisen luona koska siskoni ei jaksanu huolehtia koirasta. Nyt pentu oli sitten meillä kolme viikkoa hoidossa. Meillä meni hyvin kaikki. Olin ensimmäinen ihminen joka sai sen pissimään ja kakkimaan ulos. Sain jopa villimän koiran rauhalliseksi pennuksi. Hyppiminen loppu ku seinää. Kaikki suju. Yritin piristää ja saada siskoni uskomaan, että tuosta koirasta tulee vielä hyvä koira. No mitä tapahtu. Sisko tuli aamulla hakemaan koiransa kotiin ja samana iltana pisti myyntiin koko koiran!!! Oon älyttömän vihainen, surullinen, pettynyt, masentaa aivan pirusti koska koko koiraan kiinnyin älyttömästi :( Se koira oli maailman suloisin koira. En ole pariin päivään muuta pystynyt tekemään kuin itkemään :( Itse olisin ostanu koiran samantien mutta en voi koska ei ole sellaisia yks kaks heittää :(( siksi tämä surettaa todella paljon :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on tosi ja voin laittaa oman tiktok tilini tänne mistä on video tästä :(

Vierailija
2/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Tiia-ihmiseltä. Onko 115kg?