Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että lomalla tekee mieli tissutella viiniä tai jotain muuta joka ilta

Vierailija
09.08.2023 |

Mutta kun työt alkaa niin ei tulisi tuollainen mieleenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tälle joku psykologinen selitys?

Vierailija
2/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti arjesta-syndrooma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut lomilla tuollaista mielitekoa. Ei se ainakaan lomasta voi johtua.

Vierailija
4/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lomalla maistui melkein joka päivä annos tai pari, mutta kun työt alkoivat, ei tee enää edes mieli.

Vierailija
5/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla on toistepäin. Lomalla ei työ vituta, joten ei tartte juodakaan.

Vierailija
6/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Olen nyt toista viikkoa lomalla ja vihon viimeisintä mitä tekisin olisi alkoholin juominen!

Juuri opiskelin espanjaa kun kerrankin aikaa on paremmin ja suunnittelin kuinka huomenna kavennan parit housut kun on vähän liian leveät lahkeet.

Tekisitkö näitä tissutellessasi?

Vierailija
7/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismihan se, kohta tekee mieli tissutella myös töistä huolimatta. Noloa on ja mieli tekee kohta 24/7 "tissutella", ihan kaksin käsin kauhomalla. Ihan vaan lääkkeeksi.

Vierailija
8/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma on... 

Vierailija
9/9 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Olen nyt toista viikkoa lomalla ja vihon viimeisintä mitä tekisin olisi alkoholin juominen!

Juuri opiskelin espanjaa kun kerrankin aikaa on paremmin ja suunnittelin kuinka huomenna kavennan parit housut kun on vähän liian leveät lahkeet.

Tekisitkö näitä tissutellessasi?

Kyllä tekisin. Espanjaa oon lukenu, housuja en oo kaventanu, mutta maalannu huonekaluja, siivonnu ja kaikenlaista puuhannut. Ei sitä kännissä tarvi pyöriä, mutta siemaus siellä ja täällä, mikäs sen mukavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi