Mikä siinä on, että lomalla tekee mieli tissutella viiniä tai jotain muuta joka ilta
Mutta kun työt alkaa niin ei tulisi tuollainen mieleenkään.
Kommentit (9)
Ei mulla ole koskaan ollut lomilla tuollaista mielitekoa. Ei se ainakaan lomasta voi johtua.
Sama. Lomalla maistui melkein joka päivä annos tai pari, mutta kun työt alkoivat, ei tee enää edes mieli.
Jaa mulla on toistepäin. Lomalla ei työ vituta, joten ei tartte juodakaan.
Miten niin? Olen nyt toista viikkoa lomalla ja vihon viimeisintä mitä tekisin olisi alkoholin juominen!
Juuri opiskelin espanjaa kun kerrankin aikaa on paremmin ja suunnittelin kuinka huomenna kavennan parit housut kun on vähän liian leveät lahkeet.
Tekisitkö näitä tissutellessasi?
Alkoholismihan se, kohta tekee mieli tissutella myös töistä huolimatta. Noloa on ja mieli tekee kohta 24/7 "tissutella", ihan kaksin käsin kauhomalla. Ihan vaan lääkkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Olen nyt toista viikkoa lomalla ja vihon viimeisintä mitä tekisin olisi alkoholin juominen!
Juuri opiskelin espanjaa kun kerrankin aikaa on paremmin ja suunnittelin kuinka huomenna kavennan parit housut kun on vähän liian leveät lahkeet.
Tekisitkö näitä tissutellessasi?
Kyllä tekisin. Espanjaa oon lukenu, housuja en oo kaventanu, mutta maalannu huonekaluja, siivonnu ja kaikenlaista puuhannut. Ei sitä kännissä tarvi pyöriä, mutta siemaus siellä ja täällä, mikäs sen mukavampaa.
Onko tälle joku psykologinen selitys?