Sinkkulaiva 2023
Kommentit (200)
Minnal on kyl sinänsä ihan mainio asenne laivailuun.
Kimin possest Andrea oli maskuliininen Moderni Mies kenest Kimin kandeis ottaa miehen mallii elämässä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi ja tatuoidut kaverinsa ottivat tuon risteilyn selkeästi pelkkänä bilereissuna. Lähdetään Sinkkulaivalle niin saadaan ilmainen risteily...
Säälittävää ryyppäämistä. Se punapää vaikutti fiksulta naiselta, olisi voinut olla hyvä match. Tosin eipä yh-äidille sovi tuollainen keskenkasvuinen pojankloppi. Kimi jatkakoon örvellystä tatuoitujen kaveriensa kanssa.Hän oli kyllä hyvin keskenkasvuinen tapaus. Ja miksi näillä kaikilla kaveruksilla oli samanlainen ääni ja puhetyyli? Eivät kyllä olleet mitään järjenjättiläisiä. Ihmettelen, miten niillä naisilla siellä speed datingissa ei mennyt hermo, kun tyyppi koko ajan v*ttuili päin naamaa. Ja kaiken muun hyvän päälle vielä lähihoitaja. On pojalla kyllä vielä paljon opittavaa...
Tuli kyllä kauhea myötähäpeä siitä jengistä. Hirveä esitys päällä, puhetyyliä ja tatskoja myöten :¨D Eikä ollut ihme, että jengi oli menossa Williamin keikalle jälkikäteen, sitähän ne tuntui larppaavan..
Mun mielestä se oli jotenkin hellyyttävää vaikka naurattikin. Pienen pieni lapsen näköinen mies, jonka kaulatatskat, isot aurinkolasit ja kultaketjut olivat niin päälleliimattua gängstä-skenetouhua että vaikutti koko ukko joltain sketsihahmolta.
Katsoin jakson missä oli joku nuorimies etsimässä seuraa ja mukana naispuolinen kaveri. Hirveä myötähäpee kun Esko kehuu kuinka mues on kuin eri tyyppi mikä tuki ujona lauvaan, et risteily on muuttanut hänet. Tyypillä oli koko ajan juoma kädessä niin eiköhän se oli viina mikä rohkaisi. Ihan tyhjä laiva melkein ja karaokessa lauloi Cheekkiä niin huonosti..ja Esko kannustaa et haluun sut mun häihin laulaa jos vielä meen naimisiin..ohjelma oli nolo jo kun ekan kerran kuvattiin..nyt menee vielä huononmaksi🙈
Näiden osallistujien somet olis kiva tietää. Toiseks viimesessä jaksossa tatuoidusta porukasta maskuliinisin herätti huomion.
Huh, hyvä, että täällä on hyvämuistisempia ihmisiä kuin minä. Mietin missä ihmeessä mä olen nähnyt ton Minnan mutta BB-talossahan se tosiaan oli. Samanlainen munahaukka näkyi olevan edelleen.
Viddu mitä gangsoja nämä kolme 😆
Tää on varmaan sivuseikka mutta mua harmittaa, että noi osallistujat kavereineen näyttää heittävä röökin stumpit mereen. Eli ovat kaikin puolin ääliöinä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan sivuseikka mutta mua harmittaa, että noi osallistujat kavereineen näyttää heittävä röökin stumpit mereen. Eli ovat kaikin puolin ääliöinä liikkeellä.
Mä huusin ääneen että ette prkle heitä niitä sinne jorpakkoon. Vastenmielistä välinpitämättömyyttä, kun tuhkiksia on kannella vieri vieressä. Eipä noilta kyllä muuta voinut odottaakaan.
Oliko toi Rosa siis syntynyt mieheksi? Ihan sama, panisin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huusin ääneen että ette prkle heitä niitä sinne jorpakkoon. Vastenmielistä välinpitämättömyyttä, kun tuhkiksia on kannella vieri vieressä. Eipä noilta kyllä muuta voinut odottaakaan.
Toi on ihan totta. Viimeksi, kun kävin laivalla siellä kannella oli ihan kuvallisesti kielletty tumppien mereen heitto ja todellakin tuhkiksia oli varattu reilusti. Ihan ärsyttävän välinpitämättömiä ihmisiä jotkut.
Minnahan väitti joskus olleensa Eskon kanssa sängyssä. Sikäli jännä tilanne kun tallusteli laivaan.
Eikös BB-Minna paljastanut tyylikkäästi siellä BB:ssä et oli ollu Eskon kans sillei?
Olipa noloa ku ei tienny mikä on archipelago.
Ne kolme gangsteria oli hassuja otuksia. Ei saanu oikein selvää sössötyksistä mut ku oikein höristin kuuloa ni se yks tais kikatella että joku speeddeittikumppaneista oli ollu niin vanha et sen ois pitäny antaa faksinumero pojalle. Ehkä parempi ettei ihan kaikesta saakkaan selvää.
Nää oli suoraan kans M/S Romanticista.
Se Rosan läpikuultava mekko, josta paistoi suoraan stringit läpi, oli vaan mauton. Paljasta pintaa voi näyttää silleen, että se on tyylikästä - ei niin, että ei kirjaimellisesti edes ole housuja jalassa.
Markku oli jotenkin liian tyrkky, luuli itsestään ihan liikoja ja oli niin obsessoitunut ruokaan, että itsekin myönsi sen olevan naisia tärkeämpi. No, good luck sitten vaan naisen etsintään.
Ekan jakson lippispäinen kaljupää oli nolo, vetivät kaverinsa kanssa niin hirveät perseet, että ei kai se ole edes ihme, ettei niitä naisia tullutkaan. Ja piti seuraavana aamuna arpoa, että kumpi ajaa.
Arja ja Kristoffer-kuvio on kyl vähän erikoinen. Arja selkeästi nauttii kovasti miesten (etenkin nuorempien) huomiosta ja Krisu ihan muna pystyssä heittelee kaksimielistä läppää ja hiplailee "ystäväänsä"... Yöpyivätkin samassa hytissä. Vaikeahan se on seuraa etsiä, jos Krisu koko ajan on Arjan kimpussa, eikä Arja kyllä näytä siitä kovin pahoillaan olevan. Vähän sellanen puuma kyllä.
Toinen tällainen "ystäväkaksikko" oli se tummahiuksinen vähän vanhempi nainen ja hänen "rakas" ystävänsä, se kaljamahainen rökäle-mies, joka antoi tälle sinkkunaiselle jaksossa kaulakorun lahjaksi.
Emistä tuli sellainen fiilis, että onkohan hän vieläkään ihan tasapainossa... Kädet kun oli täynnä viiltelyarpia, toivottavasti hän voi nyt jo paremmin. Mut ihan silleen symppis tyyppi omalla tavallaan.
Eetu oli aika ihana! Tykkäsin hänestä ja siskostaan.
Vaahtosammuttimen kokoisen Minnan aamuinen krapulakiukuttelu oli vaan noloa.
Petri oli ihan sympaattisen oloinen kans, mutta ehkä vähän liian takertuva. Ei nyt vielä yhden illan kännisen tapaamisen perusteella voi mitään parisuhdeoletuksia olla. Ei siis ole kovin ihmeellistä, että deittikumppani feidasi Petrin. Toki senkin olisi voinut tehdä vähän kypsemmin, eikä niin, että pistää kaverinsa viestinviejäksi, kun ei itse ilmeisesti uskalla.
Onhan tää koko Sinkkulaiva ihan white trash-ohjelma. Mut ihan viihdyttävä silti, vaikka tuntuukin, ettei sitä aiemman Sinkkulaivan meininkiä enää oikein ole ja jaksot leikataan jotenkin aina oudosti ja skipataan aamuun.
Oliko Rosan jakson Jari 52v aikoinaan Maajussille morsian-finalisti? Soitti hanuria ja söi helmipuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, hyvä, että täällä on hyvämuistisempia ihmisiä kuin minä. Mietin missä ihmeessä mä olen nähnyt ton Minnan mutta BB-talossahan se tosiaan oli. Samanlainen munahaukka näkyi olevan edelleen.
Aika jännä juttu muuten, että palstamammat on täällä(kin) joukolla dissaamassa aikuisen naisen vahvaa viettiä. Eikö jo olisi korkea aika sille, että nainen saisi nauttia vapaasti elämästä 2020-luvun Suomessa? Löysätkää hyvänen aika jo niitä nutturoitanne, sillä alennatte itseänne ihan turhaan..
Ei ihan ollut tämä sen alkuperäisen lähes legendaarisen Sinkkulaivan kohelluksen tasoa, mutta hyvää kamaa silti!
Viimeisen jakson Elina oli kaunis! Hassua vaan miten kaikki samasta muotista: tupakoiva nuori yh-lähihoitaja räväkällä hiusvärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu muuten, että palstamammat on täällä(kin) joukolla dissaamassa aikuisen naisen vahvaa viettiä. Eikö jo olisi korkea aika sille, että nainen saisi nauttia vapaasti elämästä 2020-luvun Suomessa? Löysätkää hyvänen aika jo niitä nutturoitanne, sillä alennatte itseänne ihan turhaan..
Pitääkö koko Suomen kansan kuulla jonkun pikkutanakan Minnan munan kaipuusta? Ei mielellään mutta, kun hän on tyhmä niin minkäs teet.
Tuli kyllä kauhea myötähäpeä siitä jengistä. Hirveä esitys päällä, puhetyyliä ja tatskoja myöten :¨D Eikä ollut ihme, että jengi oli menossa Williamin keikalle jälkikäteen, sitähän ne tuntui larppaavan..