Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naiset kehtaavat kehua matkustelleensa niin ja niin monessa maassa?

Vierailija
09.08.2023 |

Sitten kuitenkin ovat muka kauhean huolissaan ilmastonmuutoksesta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lento- ja laivaliikenne  muodostaa 4% maailman kasvihuonekaasupäästöistä. Että lähinnä olisin huolissaan aika monesta muusta asiasta.

Vierailija
2/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakieltä! Kertoo kaikille keiden kanssa on tehnyt sexiä ja missäkin maassa.

Villi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten MIEHET kehtaavat kehua matkustelleensa niin ja niin monessa maassa?

Sitten kuitenkin ovat muka kauhean huolissaan ilmastonmuutoksesta.

Tosin moni, mies tai nainen, matkustaa junalla, laivalla tai bussillan sekä niiden yhdistelmällä, ei lentämällä.

Vierailija
4/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lento- ja laivaliikenne  muodostaa 4% maailman kasvihuonekaasupäästöistä. Että lähinnä olisin huolissaan aika monesta muusta asiasta.

Nyt on älyllistä epärehellisyyttä ilmassa. Lentomatkailu huvin vuoksi on täysin turhia päästöjä, kun taas vaikkapa ruoka, talon lämmitys ja työmatkailu tuottaa päästöjä väkisinkin.

Vierailija
5/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiertänyt kirjaimellisesti puoli Eurooppaa, lentokoneella. Ajattelisin kuitenkin, että koko elämäni asuminen 34 neliön itsemurhayksiössä, autottomuus sekä lemmiköttömyys kompensoisi edes jotakin.

Vierailija
6/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kiertänyt kirjaimellisesti puoli Eurooppaa, lentokoneella. Ajattelisin kuitenkin, että koko elämäni asuminen 34 neliön itsemurhayksiössä, autottomuus sekä lemmiköttömyys kompensoisi edes jotakin.

Ai niin, kaikista isoin, eli lapsettomuus unohtui.

Vierailija
7/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en välitä ilmastonmuutoksesta. En ihan oikeasti jaksa kantaa mitään maailmantuskaa. Olen 43-vuotias ja ajattelen, että haluan elää nautiskellen sen ajan, mitä vielä terveenä elän. Nuorena sitä jaksoi vouhkata jos vaikka mistä asiasta. Enää ei vaan kiinnosta.

Vierailija
8/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei tekisi lapsia, niin miten kävisi.

Vierailija
9/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun synti taas on henkilöauto, matkustelun sijaan. Ja sovituslistallani on myös lapsettomuus.

Vierailija
10/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuminen nimenomaan lisää niitä päästöjä. Tämä sama virsi naisten kanssa joka kerta: selittelyä ja tekosyitä, jolla yritetään oikeuttaa ne omien väitettyjen arvojen vastaiset, itsekkäät valinnat.

Vierailija
11/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaan ja en ole huolissani, en omista autoa, kodin kyllä, välillä käyn Uffissa, vältän nautaa ja sikaa,

Vierailija
12/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kohtuutonta olettaa, että jokaista naista kiinnostaa ilmastonmuutos tai sitä, että yhtäkään miestä ei kiinnosta. 

Vierailija
13/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo palautuisi niille, joille se alunperin kuuluikin.

Vierailija
14/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kohtuutonta olettaa, että jokaista naista kiinnostaa ilmastonmuutos tai sitä, että yhtäkään miestä ei kiinnosta. 

Lisäsit sanan "jokaista". Aloituksessa ei sitä lukenut.

Vierailija
15/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en matkusta, en lennä, mulla ei oo lapsia, teen 100% etätöitä, mutta mulla on dieselauto, hevonen ja LEHMÄ. Olen siis kaikkein suurin ilmastopaholainen.

Vierailija
16/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun auto muodostaa 0,0000000001% maailman päästöistä eli vähemmän kuin ne sinun käyttämät laivat ja lentokoneet. Auto aiheuttaa päästöjä vähemmän kuin lentokone tai laiva. 

Minä menen autolla töihin tai ruokakauppaan, en ajele hupiajelua. Sinä lennät lentokoneella hupimatkoja tai laivalla teet hupimatkoja. 

Miksi minun autoilu on pahasta mutta sinun hupimatkailu ei vaikka saastutat tuhansia kertoja enemmän kuin minä autoilullani? 

Vierailija
17/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä aika pian nähdään.

Vierailija
18/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina saastuttaa noin miljardi kertaan enemmän kuin minä. Miksi sille asialle ei tehdä mitään?

Vierailija
19/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ne mun maahan kaatamat öljyt ole mitään . Minä teen mitä haluan.

Vierailija
20/48 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takana 289 yhden yön panoa.

Kerran ajoin miehen luo aktin tekoon ja jätin autoni tyhjäkäynnille aktin ajaksi.

T.nainen