Miten toimia jos kylässä tulee pakottava tarve harrastaa seksiä?
Menemme viikonlopuksi ystäväperheen mökille. Mökki on aika pieni, joten yksityisyyttä ei ole. Miten pitäisi toimia, jos on pakko harrastaa seksiä? Olen paininut ongelman kanssa siitä asti, kun kutsu tuli.
Kommentit (22)
Miten niin pakko harrastaa? Olette aikuisia. Pystytte hillitsemään himojanne.
Puuceessa vain nopeasti lasti an ukseen ja takaisin juhliin
Mä sanon aina, että anteeksi nyt meille tuli kakkahätä. Sitten menemme vesaan harrastamaan seksiä. Ähkimisellekin on selitys silloin valmiina.
Työnnetään jäykistynyt kalu römpsään ja liikutellaan edestakaisin.
No eihän se kiima ole mikään kakkahätä, että on pakko päästä jörnimään.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina, että anteeksi nyt meille tuli kakkahätä. Sitten menemme vesaan harrastamaan seksiä. Ähkimisellekin on selitys silloin valmiina.
Jos mökillä, niin voi olla huussi ja siellä ei kyllä kukaan halua harrastaa seksiä.
Sanotte lähtevänne metsään katsomaan, josko löytyisi kanttarelleja.
Voihan siinä kahvi pöydässä kiksautella.
Kyläpaikan isäntää kraivelista kiinni ja vaatehuoneeseen pikaiselle.
Eiköhän se ystäväperhe tiedä, että teidän suhteessa on seksiä, samoin kuin tekin tiedätte ystävien harrastavan seksiä, joten sanokaa tämä fakta ääneen, huokaiskaa helpotuksesta ja rentoutukaa. Seksi on kuitenkin täysin luonnollista ja kokemuksia on hyvä jakaa.
Kohdistuuko pakottava tarve seksiin vierailun emäntään /isäntään vaiko omaan kumppaniin ?
Oletteko jotain addikteja vai miten tulee niin pakottava tarve ettei yhtä viikonloppua kestä ilman?
Ehdotatte ryhmäseksiä ja/tai parinvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Kohdistuuko pakottava tarve seksiin vierailun emäntään /isäntään vaiko omaan kumppaniin ?
Joskus kutsutaan sinkkujakin kylään... sinänsä riski.
Kohta Ilta-Sanomat julkaisee ohjeet kuinka toimia jos kylässä tulee pakottava tarve harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mökillä, niin voi olla huussi ja siellä ei kyllä kukaan halua harrastaa seksiä.
Toisaalta, jos tulee pakottava tarve eikä muita paikkoja ole niin sen on kelvattava. Voi lämmöllä muistella myöhemmin.
Tuliko se kutsu seksiin vai mökille? Oletteko isollakin porukalla menossa? Ymmärrän ongelman, jos pieneen mökkiin tulisi mahduttaa isotkin orgiat. Talveen on kuitenkin matkaa, eli voisi olla hyvä miettiä letkajenkan jatkamista vaikka terassille asti. Mikäli kutsussa ei ollut pukukoodia, niin jotkut sukkahousut voisi olla jees, jotta ei paarmat pure kannikoista. Saattaahan siitä tietysti joku vaikka tykätäkin.
Oletettavasti mökki ei ole keskellä kaupunkia, joten ei muuta kuin vuoden viimeisistä lämmöistä ilo irti ja puskaan jörnimään.