Ibi Love on kadonnut :(
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, löytyykö elävänä vai kuolleena?
Itse ihmettelen, että on elänyt jo näinkin kauan, on niin levoton sielu.
En ollut tiennyt, että noin kauan :D Siis tuli tämän uutisen myötä täysin yllätyksenä, että on jo 44-vuotias
On jotenkin sellainen iätön
Tuo Pyykönen on todella epävakaa mieleltään. Ihailee Breivikiä ja fantasioi väkivallasta. Vahvasti haiskahtaa narsistilta empatiakyvyttömine juttuineen. Mahtoiko Ibi sittenkään kadota rekan matkaan jos kerran on Pyykösen kyydissä ollut...?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pyykönen on todella epävakaa mieleltään. Ihailee Breivikiä ja fantasioi väkivallasta. Vahvasti haiskahtaa narsistilta empatiakyvyttömine juttuineen. Mahtoiko Ibi sittenkään kadota rekan matkaan jos kerran on Pyykösen kyydissä ollut...?
Niin. Toivottavasti on poliisin tutkinta ja puhelimen kuuntelut tuon tyypin perässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toivottavasti on poliisin tutkinta ja puhelimen kuuntelut tuon tyypin perässä nyt.
Poliisi ei epäile rikosta toistaiseksi
Poliisitiedotteen mukaan Lukanderin katoamisesta on kirjattu poliisille sekalaisilmoitus mitä se tarkoittaa?
Se on lähinnä poliisikieltä. Suomeksi se tarkoittaa sitä, että hänestä on kirjattu ilmoitus "kadonnut henkilö", mikä tarkoittaa sitä, että kyse ei ole rikosasiasta.
Toistaiseksi ei siis ole viitteitä siitä, että Lukanderin katoamisessa epäiltäisiin rikosta. Tutkintanimikkeet voivat tietenkin muuttua, kun poliisi saa lisätietoja Lukanderin liikkeistä.
Sosiaalisessa mediassa kerrotaan, että Lukanderista on tehty myös kansainvälinen katoamisilmoitus. Kallio ei kuitenkaan mene ilmoituksen yksityiskohtiin.
Poliisi on nyt tehnyt kaikki ne toimet, joita on tehtävissä ottamatta kantaa yksityiskohtaisesti siihen, mitä etsintäkuulutus pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Onko asiasta jotain uutta ?
Minfossa nyt niin sekavaa settiä että keskustelu täysin pilalla siellä
Mulla kesti vuosia tajuta osa minfon keskustelijoista on istunut vankilassa / heidän kavereita. Sillä lailla
Selittäkää joku mitä se niillä mailoilla tekee?
Nelikymppinen? Ei uskoisi,hän on jotenkin iätön.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää joku mitä se niillä mailoilla tekee?
Ibi on liikunnallinen ja harrastaa useampaa lajia. Ei liity kyllä mitenkään huumeiden salakuljetukseen, kuten täällä epäilty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asiasta jotain uutta ?
Minfossa nyt niin sekavaa settiä että keskustelu täysin pilalla sielläMulla kesti vuosia tajuta osa minfon keskustelijoista on istunut vankilassa / heidän kavereita. Sillä lailla
Oletko muutenkin yksinkertainen? Täälläkin voi keskustella vankeja, ex vankeja, murhaajia, pedofiilejä u name it. Minfossa on osassa ketjuja itse murhaaja ollut kommentoimassa itsetehtyä rikostaan.
M in fossa on todella sekavaa settiä. Ibi on kuulemma rikkaasta suvusta ja urheilullinen, mtta silti liftailee tooga päällä ilman rahaa ja puhelinta rekkojen kyytiin. Varsinanen miljonääri.
Onhan ne rikostoimittajatkin aikoinaan itse tuomittuja rikollisia
Ibi pelaa squashia, padelia, tennistä ja frisbeegolfia, harrastanut lisäksi lähes 30 vuotta suunnistusta. Lähtenyt matkaan mailojen kanssa toiveenaan päästä osallistumaan Ranskan avoimiin ja sieltä jatkaa Sveitsiin suunnistamaan. Matkustaa rahatta ja päällään vain yksi vaatekerta, koska elää boheemia elämää. Tykkää vallata autiotaloja ja liittyä viikoiksikin kaltaistensa kommuuneihin joogaamaan.
Toivottavasti löytyy. Jotenkin harmittaa kun tuota vanhaa Idols-juttua revitellään.
Vierailija kirjoitti:
M in fossa on todella sekavaa settiä. Ibi on kuulemma rikkaasta suvusta ja urheilullinen, mtta silti liftailee tooga päällä ilman rahaa ja puhelinta rekkojen kyytiin. Varsinanen miljonääri.
No ihan perus rikkaan kakrun elämää.
Bipo tai psykoosi voi selittää jos lähtee hommat täysin laukalle, ei tarvitse aina olla mitään päihteitä taustalla. Toivottavasti löytyisi vielä ja kunnossa.
Nyt tuo yksi trolli jatkaa minfossa taas. Yrittää varmaan jotenkin hämätä muita keskustelijoita, mutta koko ajan tulee enemmän ja enemmän vaikutelma että on itse katoamisen takana...
Onko tästä ketjusta poistunut paljon kommentteja vai miksi nuo kommenttinumerot jotenkin heittää?
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä ketjusta poistunut paljon kommentteja vai miksi nuo kommenttinumerot jotenkin heittää?
Paljon kommentteja poistunut
Suoltaa julkisessa somessaan väkivaltafantasioita ja haukkuu itse muita psykopaateiksi :O