Annatteko seurustelevien teinien nukkua vierekkäin?
Pojan tyttöystävä tulossa yöksi. Uskaltaako heidät jättää yöksi samaan sänkyyn. Poika kyllä lupaili etteivät tekisi mitään "outoa", mutta en kyllä tiedä voiko hänen sanaansa luottaa. Kysyin pojalta että miksi sitten haluavat "cuddlata" ja "spoonata". Tämä ehkä epäilyttävin vastaus ikinä ja siksi mietinkin uskallanko päästää heitä vierekkäin tai edes koko yökylään
Kommentit (52)
Herravarjele tämmöiset yhdessä nukkumiset eivät alkuunkaan kuulu herkälle alle 32-vuotiaalle lapselle jonka normaali kehitys häiriytyy liian aikaisin aloitetusta yhdessä nulkumisesta.
Kyllä meillä saavat teinit luvan mennä nussittuaan eri sänkyihin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä asiassa on ongelmana? Jos pelkäätte että seksiä seksiä harrastavat niin sitten etsivät touhuilleen muun paikan, eivät suinkaan mene selibaattiin.
Huolehtikaa vain että heillä on kondomeja ja ostakaa niitä jos eivät itse uskalla.En todellakaan ole edesauttamassa LASTEN seksuaalisa juttuja
Ap
Niin että mieluummin panevat jossain pusikossa salaa mahdollisesti ilman ehkäisyä, kuin kotona turvallisessa ympäristössä? Poissa silmistä poissa mielestä :)
Toivon etteivät tekisi sitä ollenkaan
Ap
Mennyvittuun. Mitä osaa tuosta et ymmärtänyt?
[16-vuotiailla on oikeus omaan kehoonsa, mutta toki voit päättää, kuka kattosi alla yöpyy.
Jos ne haluavat rakastaa toisiaan seksuaalisesti tai ilman seksiä, vierotat itsesi lapsestasi. Ei kenenkään kuulukaan ikuisesti takertua vanhempaansa, mutta voisihan asian fiksumminkin hoitaa kuin tekemällä nuorten rakkaudesta pilaa ja törkyä, koska vanhemman oma latva on laho.
Seksi on pahaa, koska se ällöttää minua enkä minä tajua siitä ja rakkaudesta yhtään mitään ja minulla on oikeus kieltää kaikki seksi maailmasta ikuisesti koska olen jumala. Ja minulla on oikeus muuttaa kaikki lasten mielestä kauniit ja ihanat asiat paskaksi samasta syystä.
T. Ap
Sanooko joku oikeasti cuddlata ja spoonata😂 varmaan te tollot joiden mielestä englanti, jota ette osaa, on teidän tunnekielenne.
Meillä lapset saavat nukkua ja harrastaa seksiä vakituisten kumppaneiden kanssa. Miksi ei saisi? :o kyllähän minä ja miehenikin halimme ja nukumme lähekkäin ja yleensä jopa kiinni toisissamme ja harrastamme seksiä monta kertaa illan aikana. Ja molemmat ollaan vielä alasti niin nukkuessa kuin seksiä harrastaessa. En tiedä miten nuo meidän teinit nukkuu ja se ei ole minun asiani, mutta tottakai haluan heille opettaa, että läheisyys on ihana asia. Sitä voi tuoda ilmi seksillä ja halimisella tai pusuttelulla. Mies ostaa heille kondomit, en tiedä meneekö niitä vai ei. Luotan siihen, että lapset eivät vielä halua vanhemmiksi. Jos niin kuitenkin pääsee tapahtumaan niin mikäs siinä.
Me ollaan miehen kanssa vähän parempaa sukupuuta ja ollaan akateemisesti kouluttautuneita johtajia teollisuudessa. Ihastuminen ja rakastaminen ovat ihania asioita ja niihin voi kannustaa. Toivon lapsilleni ihan yhtä rakkaudentäyteistä parisuhdetta kuin itsellä on.
Yökyläilyt voi estää, sehän on selvä, mutta lienee yhtä selvää, että se ei estä nuoria paneskelemasta, jos sitä haluavat tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset saavat nukkua ja harrastaa seksiä vakituisten kumppaneiden kanssa. Miksi ei saisi? :o kyllähän minä ja miehenikin halimme ja nukumme lähekkäin ja yleensä jopa kiinni toisissamme ja harrastamme seksiä monta kertaa illan aikana. Ja molemmat ollaan vielä alasti niin nukkuessa kuin seksiä harrastaessa. En tiedä miten nuo meidän teinit nukkuu ja se ei ole minun asiani, mutta tottakai haluan heille opettaa, että läheisyys on ihana asia. Sitä voi tuoda ilmi seksillä ja halimisella tai pusuttelulla. Mies ostaa heille kondomit, en tiedä meneekö niitä vai ei. Luotan siihen, että lapset eivät vielä halua vanhemmiksi. Jos niin kuitenkin pääsee tapahtumaan niin mikäs siinä.
[b]Me ollaan miehen kanssa vähän parempaa sukupuuta ja ollaan akateemisesti kouluttautuneita johtajia teollisuudessa. [/b]Ihastuminen ja rakastaminen ovat ihania asioita ja niihin voi kannustaa. Toivon lapsilleni ihan yhtä rakkaudentäyteistä parisuhdetta kuin itsellä on.
Muuten hyvä viesti, mutta en hoksaa, miten tuo lihavoimani kohta liittyy asiaan.
Parempi vierekkäin kun päällekkäin. Ja parempihan se on aloittaa ihan vaniljas eksillä kuin että alkaisivat oudolla.
Mahtavaa kirjoitti:
annan mutta poika salvataan jos tyttö on paksuna yökyläilyjen jälkeen
Ns. viimeinen voitelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin he harrastavat seksiä päivällä kun olet töissä tms.
Eivät he. Ollaan tästä juteltu ja moneen kertaan käynyt ilmi etteivät ole tehneet mitään "outoa"
Ap
Seksi ei ole outoa vaan luonnollista.
Ja tajua nyt tämä: sinä et pysty heidän seksielämäänsä millään tavalla estämään, vaikka selvästi tunnutkin niin haluavan. Jos eivät omassa kodissaan saa seksiä harrastaa, tekevät sen vaikka kesäisessä luonnossa. Kyllä nuoret siihen aina ajan ja paikan löytävät.
Kyllä teinit nukkuvat keskenään jos seukkaavat. 16v on jo iso nuori, ei mikään esiteini 12v. Mutta haluaako joku kotiinsa teinit hikoilemaan, on toinen juttu. Ehkä teineille pitäisi olla kohta opiskelijakämpät tai omat mökit pihapiirissä. On kiusallista jos pienessä asunnossa hiihtää kaikenlaista porukkaa.
Tee Georgialainen tapa, saavat nukkua samassa sängyssä mutta heidän väliin laitetaan miekka, tai kun Suomessa ollaan niin puukko, jos poika käy käsiksi yön aikana niin tyttö käyttää puukkoa.
Aamulla tarkastat että puukko ei ole pahemmin liikahtanut paikaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teinit nukkuvat keskenään jos seukkaavat. 16v on jo iso nuori, ei mikään esiteini 12v. Mutta haluaako joku kotiinsa teinit hikoilemaan, on toinen juttu.
Tulin syksyn ensimmäisenä kirpeänä pakkasiltana kotiin ja katsoin kauhuissani teinin makuuhuoneen ikkunaa joka oli sisäpuolelta aivan likomärkä. Vettä kirjaimellisesti valui ikkunan sisäpintaa pitkin karmeille.
Yritin kuumeisesti miettiä miten karmea vesivahinko taloa on kohdannut mutta sitten huomasin että viereiset ikkunat olivat ihan kuivat.
Huomautin tytölle aamulla että muistaa pitää jatkossa tuuletusikkunan auki kun "nukkuvat" poikaystävänsä kanssa meillä.
Tärkein kysymys, eli mitä toivot saavuttavasi sillä, että et anna nukkua vierekkäin?
Vierailija kirjoitti:
Tai kun Suomessa ollaan niin puukko, jos poika käy käsiksi yön aikana niin tyttö käyttää puukkoa.
Aamulla tarkastat että puukko ei ole pahemmin liikahtanut paikaltaan.
Nykyään pojat ovat sellaisia nysväkkeitä että tyttö voi ottaa sen puukon avuksi ellei munaa ala muuten kuulua.
Tsiisus sentään. 16 v kyllä pitäisi tietää kukat, mehiläiset. ehkäisyt sun muut jos sitä on yhtään kasvatettu. Jos ne haluaa harrastaa seksiä niin ne varmasti sitä harrastaa. Jos ei silloin yökyläillessä niin sitten ne etsii jonkun muun mahdollisuuden. Ihan sama kieltääkö ap vai ei.
Toivon etteivät tekisi sitä ollenkaan
Ap