Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mikään ei tunnu enää miltään?

Vierailija
09.08.2023 |

Muistan kuinka jännää oli esim. lukuvuoden alkaminen ja uusien vaatteiden ja koulutarvikkeiden ostaminen. Luin myös aivan intona jotain kauneuslehtiä ja joskus kun sai ostettua niissä mainostettuja meikkejä, niin tunne oli aivan mahtava. Puhumattakaan laivojen hajuvesi- ja meikkiosastoista. Tai ylipäätään risteilyistä tai muista reissuista ja uusien ihmisten tapaamisesta, kaikki oli kivaa ja jännää. Nyt mikään ei sykähdytä millään tavalla ja miehetkin on ankeita ja kulahtaneita.

N42

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aviomiehenä kontrolloiva ankeuttaja ja siinä katosi kyllä ilo minustakin, perusoptimistista. Seura tekee kaltaisekseen. Onneksi pääsin eroon ja taas voi nauraa ihan vaikka ääneen. Joten onko sun seura kohdillaan?

Ei mulla ole seuraa.

Ap

Vierailija
22/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olet ehkä kasvanut jonkin elämänvaiheen ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jakanu liikaa tavaraasi.

Vierailija
24/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuota. Ehkä joissakin asioissa, jos maisema on ankea tai jokin ei toimi hyvin. Mutta siellä missä toimii ja on hyvä maisema.

Vierailija
25/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aviomiehenä kontrolloiva ankeuttaja ja siinä katosi kyllä ilo minustakin, perusoptimistista. Seura tekee kaltaisekseen. Onneksi pääsin eroon ja taas voi nauraa ihan vaikka ääneen. Joten onko sun seura kohdillaan?

Ei mulla ole seuraa.

Ap

Oisko tää yksi syy tuntemuksiisi? Minulla ainakin on.. myöskin kyllä rahattomuus ja työttömyys ja muu ankeus syynä.

Vierailija
26/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentämällä saa enemmän. Pois vauvapalstalla ja ala elämään kuin askeetikko. Jonkin ajan päästä alkavat taas asiat tuntumaan joltakin.

Vierailija
27/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on varmasti digilaitteiden jatkuva käyttö ja dopamiiniähky

Vierailija
28/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea ja vihamielinen ympäristö imee elämänilon kenestä tahansa. En koe kuuluvani ns kypsään ikään ehtineiden joukkoon enkä enää parikymppistenkään. Tulevaisuudessa koittavat vaihdevuodetkin ahdistavat. Niin, kuin elämässä ei olisi odotettavissa enää mitään positiivista ja miehetkin joita yritetään lykätä seuraan ovat, joko hoivaajaa etsiviä pelastettavia tai joulupukkia muistuttavia. Kummatkaan eivät vetoa.

Vierailija
29/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopese itsesi positiiviseksi. Tätä minä olen tällä palstalla monille ehdottanut, koska olen tehnyt tämän itselleni. Ja kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa ja toimii. Mutta se vaatii toistoa, että siinä positiivisessa vireessä pysyy, eikä anna minkään lannistaa itseään uudelleen.

Lue aiheesta kirjoja ja juttuja, ja jatka harrastuksena päivittäin.

Ja miksi kannattaa. Onhan se mukavaa olla onnellinen.

Vierailija
30/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut iskeä sormeesi vasaralla?

Vierailija
31/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan iloa monesta asiasta. Uudet asiat ovat mielenkiintoisia ja jaksaa kehittää itseään. M34

Vierailija
32/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silarit. Perusta onlyfanssi. Ota tatuointeja. Esittele persettä rannalla. Ota tyhjä katse selfieitä.

Vierailija
33/33 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni 28, kun tuli fiilis että mikään ei tunnu miltään ja kaikki on koettu.

Hyvin pitkälle olin jopa oikeassa. Ja tuosta on reilu 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme