Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Odotan Vesterisen esiintymistä!
Onko mammat Kaija Koon keikalla, kun ei tule kommentteja elämäni biisin kappaleista?
Nyt Pepen ääni sentään kuulostaa hyvältä ja kuulaalta. Jarkkokin oli ihan ok. Mutta konsertin ensimmäiset esitykset oli jotenkin äänentoistoltaan vaisuja. Diandran Aquarius-esitys kuulosti upeammalta livenä studiossa kuin livenä areenalla. Areenoilla on yllättävän usein surkea äänentoisto. Eikös tämän konsertin jälkeen tullut se pressaehdokkaiden jakso ja nekin lauluesitykset oli harmillisen vaimeita.
Pepe ja Saijonmaa saisivat jäädä jo eläkkeelle. Ei kestä kuunnella.
Millä tavalla nämä "suosituimmat" esitykset on valittu? Onko katsojat saaneet äänestää? Tulisipa myös niitä varhaisempien kausien biisejä. Nyt on ollut liikaa näitä tuoreessa muistissa olleita viime kausien esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
On tullut jo 1 kpl, ihan eka biisi. Just a gigolo.
Saijonmaan biisi on kyllä niin vaikea. Eihän tota biisi oikeasti voi laulaa, no kertsin voi muttei muuta. Saijonmaa vetää karismalla maaliin.
Laulaako Vesterinen La Bohemen?
Tämä konsertti kestää vain tunnin, eli taitaa tulla vain 2 (tai hyvällä tuurilla 3) kappaletta per laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti myöhästyin heti alussa, kun en nähnyt tätä.
Nyt sen näkee ja kuulee miten vaikea toi Morissetten biisi on. Irina ei meinaa millään selvitä.
Ei tämä kyllä ole mielestäni Kasmirin parhaimpia kappaleita ohjelmassa. On esittänyt paljon parempiakin. Miten nämä suosikit on valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty tuota tyyppiä katsomaan, samat maneerit, kaksi tapaa seisoa. Eikö noille opeteta yhtään koreografioita. Muutenkin on lähiöräkälän asiakkaan oloinen ja näköinen.
Irinan koreografia on niin kamalaa
Katja Diandra, Kasmir, Irina... 🥱 Kaikki mun inhokit! 😠
Mä kuuntelen vain musaa, en edes kiinnitä huomiota koreografiaan.
Paitsi sen Elämäni biisi -mieslaulajien "poikabändin" koreo (Backsteet Boys) oli upea :)
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelen vain musaa, en edes kiinnitä huomiota koreografiaan.
Paitsi sen Elämäni biisi -mieslaulajien "poikabändin" koreo (Backsteet Boys) oli upea :)
Kappas, tämä tulikin heti.
Kukahan nämä #parhaat biisit" on tähän konserttiin valinnut?