Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2023

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1965)

Vierailija
21/1965 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin, kun Katja totesi Jarkolle, että kiva tarina, mutta miten tää liittyy tohon biisiin. 😂

Vierailija
22/1965 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Niemi on ihana. On liikkeellä tietoa, että olisi homo. Miksi ihanat miehet on usein homoja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1965 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma, hyvät biisit

Vierailija
24/1965 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarkko Niemi on ihana. On liikkeellä tietoa, että olisi homo. Miksi ihanat miehet on usein homoja. :D

Mitä väliä, olisiko sulla ollut muuten mahdollisuuksia?

Vierailija
25/1965 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulus oli söötti mutta miksi sillä oli naisten roikkuvat korvakorut?

Vierailija
26/1965 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno avausjakso. Kivat vieraat, hyvää musaa.

Vierailija
27/1965 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, kun tämä palasi. Hieno avausjakso.

Vierailija
28/1965 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös Mikaelan tarinasta. Eläydyin hetkeen kun koko perhe ja synttärivieraat radion ympärillä odottavat.

Vierailija
29/1965 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin myös Mikaelan tarinasta. Eläydyin hetkeen kun koko perhe ja synttärivieraat radion ympärillä odottavat.

Sama täällä.👍

Vierailija
30/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja väitti, että Leijojen sanat menee "kauneimman pään lauseen", Jarkko sanoi, että hän on luullut, että se on "kauneimman mä(ä) lauseen". Jarkko on ihan oikeassa, niin se menee :)

Vierailija
31/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irinan ja bändin veto Final Countdown oli upea.  Niistä muista en oikein tykännyt-tuntui niin pliisuilta Irinan jälkeen.  Lopuksi se Abban Thank you for the music oli kanssa hieno!  Upeita naislaulajia, mutt pikkasen haittaa tuo lihavuus, anteeksi.

Vierailija
32/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauluksen tarina oli ainoa, joka toi hieman kyyneleitä silmiini. Hellyyttävä lapsuustarina.

Koko mies on niin lutunen ja sympaattinen, silkkaa kultaa

Vierailija
33/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset nyt jatkavat keskustelua tässä ketjussa, en jaksa noita vanhoja ketjuja, joissa keskustellaan vuosikymmen, jos ohjelma on niin pitkäikäinen, minusta jokainen vuosikerta ansaitsee oman ketjunsa.

Vierailija
34/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä ohjelmaa, varsinkin kun sitä on väkisin pidennetty tarpeettomalla toistolla. Ja Katjalla on käytännössä samat vitsit joka kerran, semmosta tekopirteää sanailua (lähes piilovittuilua). Mutta olen vähemmistössä, kaikki muut tuntuu tykkäävän.

Vierailija
35/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin, kun Katja totesi Jarkolle, että kiva tarina, mutta miten tää liittyy tohon biisiin. 😂

Minä en ole ollut eläissäni juontaja enkä tule, mutta olisin kysynyt ihan samoin. Mitä repeämistä siinä oli, ihan järkevä ja oikea kysymys. Olen sitten vissiin hjuumori-ihmisiä.

Itseasiassa sanoinkin sen jo ääneen ennen Katjaa.

Siinähän oli jonkun muunkin tarina jossa biisiä ei kertomuksessa yhdistetty tarinaan, mutta siinä kohtaa ei kysytty yhteyttä.

Vierailija
36/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonis kirjoitti:

Mä en kestä tätä ohjelmaa, varsinkin kun sitä on väkisin pidennetty tarpeettomalla toistolla. Ja Katjalla on käytännössä samat vitsit joka kerran, semmosta tekopirteää sanailua (lähes piilovittuilua). Mutta olen vähemmistössä, kaikki muut tuntuu tykkäävän.

Ilmeisesti suomalaiset ovat niin tönkkösuolattuja ja tahmeita, että tuontyyppinen sanailu on heille jotenkin uutta tai erikoista. Ovat ihmeissään kun joku noin osaakin olla nokkela.

Itse olen hiukan samanlainen sanailija, joskus myös piilotan pientä (joskus tilanteen mukaan suurempaakin) piikkiä mukaan.

Katja on itsekin huomannut, että on hiukan tasokkaampi juontaja ja sen aistii kyllä ohjelmassa. Jos aistii ja huomaa.

Se häiritsee, olisi parempi kun ei sitä huomaisi.

Vierailija
37/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Katja on kivan erilainen juontaja. Hän ei ole mikään tekopirteä hössöttäjä, kuten useammat muut.

Vierailija
38/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonis kirjoitti:

Se piilovittuilu just on hauskaa. Ei sen ole tarkoitus loukata ketään. Fiksu kuulija kyllä ymmärtää sen. Ohjelman vieraat näyttävät viihtyvän Katjan seurassa mainiosti.

Vierailija
39/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso koska ei ole enää Jarkko Ahola siinä.

Vierailija
40/1965 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso koska ei ole enää Jarkko Ahola siinä.

Nyt tulee alapeukkua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi