Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 37v miehenä jo luovuttaa jos ei ole koskaan seurustellut? Siis naisen saamisen suhteen?

Vierailija
08.08.2023 |

Vaikka olisikin saanut seksiä ainakin 100 kertaa eri naisilta, niin voiko silti päästä parisuhteeseen vielä?

Haluaisin löytää rakkauden...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata luovuttaa. Itse oon 31 enkä ole koskaan seurustellut eikä edes hävetä. Jos joku ei tätä asiaa joskus hyväksy, niin ei hän olisi mun tyyppinen muutenkaan. Laatu korvaa määrän.

N

Vierailija
22/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon asioita joista seurustella naisten kansa, esim barbit, heppahulluus, kyllikurasälli, meikkaus ja netfliks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa! Mutta jätä aktiivinen etsintä tauolle ja keskity nykyisen elämäsi parhaisiin puoliin. Kun vaikutat ulospäin tyytyväiseltä ja tasapainoiselta, olet myös muiden silmissä kiinnostavampi seurustelukumppani.

Vierailija
24/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
25/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oun 40v ja viimeksi jouduin halauksiin soman plikan kansa 16.2.1999, ja siinäpä ne härskeimät kanssakäyntini naisten kansa sitten olivathi, mutta olen edeleen silkka hetero eli ei ole vahvinta osaamistani yksinäisyydensieto

Vierailija
26/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Tahtosiitko sinä alkaa hänen hoidokseen?

Vierailija
27/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homoja testannut?

Vierailija
28/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset puhuu keskenään. Sellainen joka hyppää sängystä toiseen ei kelpaa enää parisuhteeseen. Kuka nyt haluaa sellaista, joka on ollut koko kaveripiirin kanssa sängyssä....

Tai voithan sä aina muuttaa muualle, missä sinua ei tunneta niin hyvin?

Mitä se kertoo naisista jos sitoutumiskyvytön sonni käy kyntämässä kaikki läpi ennekuin heräävät tilanteeseen?

Sitä samaa ne naisetkin on halunneet mitä sinä vingut täällä 24/7/365 eli helppoa irtoseksiä. Paraskin puhuja. Katkerana haukut niitä jotka saa just sitä mitä itsekin haluat, tekopyhää.

Vierailija
29/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä likainen rotta. Jeesus suojelkoon naisia sinulta.

Vierailija
30/36 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset puhuu keskenään. Sellainen joka hyppää sängystä toiseen ei kelpaa enää parisuhteeseen. Kuka nyt haluaa sellaista, joka on ollut koko kaveripiirin kanssa sängyssä....

Tai voithan sä aina muuttaa muualle, missä sinua ei tunneta niin hyvin?

Mitä se kertoo naisista jos sitoutumiskyvytön sonni käy kyntämässä kaikki läpi ennekuin heräävät tilanteeseen?

Sitä samaa ne naisetkin on halunneet mitä sinä vingut täällä 24/7/365 eli helppoa irtoseksiä. Paraskin puhuja. Katkerana haukut niitä jotka saa just sitä mitä itsekin haluat, tekopyhää.

Minä en halua naisilta yhtään mitään, kaikkein vähiten märkivää reikää.

Vierailija
31/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni perusteella sanoisin, että ei ehkä kannata luovuttaa, mutta ei myöskään perustaa onnellisuuttaan siihen toivoon, että löytää joskus parisuhteen. Onnistuneen parisuhteen löytäminen on normaalillekin ihmiselle hankalaa ja ensimmäistä parisuhdettaan keski-ikäisenä etsivälle se on vielä vaikeampaa. Elä elämääsi niin, että tulee, jos tulee, mutta et täytä koko elämääsi seurustelukumppanin etsimisellä. Se on vaikea ja raskas tie, jossa onnistumiselle ei ole mitään takeita.

Vierailija
32/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä, yli 50v puumat käy kuumana :-D

Vierailija
33/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ensin olet juossut ympäriinsä ja pitänyt hauskaa ja nyt haluaisit vakiintua sen ns. hyvän tytön kanssa...?

Entä jos ei ole missään vaiheessa juossutkaan ympäriinsä ja on sinkku ja haluaisi vakiintua?

Vierailija
34/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luovuttaa! Mutta jätä aktiivinen etsintä tauolle ja keskity nykyisen elämäsi parhaisiin puoliin. Kun vaikutat ulospäin tyytyväiseltä ja tasapainoiselta, olet myös muiden silmissä kiinnostavampi seurustelukumppani.

Itse näytän tyytyväiseltä ja tasapainoiselta mutta ei ole onni käynyt suhderintamalla. Ehkä pitäisi näyttää enemmän maansa myyneeltä tai ainakin jotain tärkeää menettäneeltä...

Vierailija
35/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käydä. Ei meillekään ihan mitkä tahansa viemärirotat kelpaa.

N54

Vierailija
36/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käydä. Ei meillekään ihan mitkä tahansa viemärirotat kelpaa.

N54

Sulle kyllä kelpaa