Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka räväkkä olet 1-10?

Vierailija
08.08.2023 |

Voit myös halutessa perustella vastaustasi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. 

Maantienväriset hiukset, ei muotoon leikatut. Mustat/tummat vaatteet henkkamaukasta. Ei jänniä kuoseja. Korvakoruja ei ole enkä käytä muutenkaan koruja, eli ei siis myöskään geometrisia suomidesign-himmeleitä roiku mistään. Minna Parikan kenkiä en omista. Olen surkea tapaus. 

Yhden pisteen saan siitä että joskus laitan huulipunaa. 

Vierailija
2/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se 1 tai 2. Oon ruma ja tylsän näköinen ja lisäksi arka ja nössö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5

Vierailija
4/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen RAJU äijä.

Vierailija
5/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä nolla ja käytöksestä 2, eli 2. Olen ujo ja rauhallinen mutta tarvittaessa kiihdyn nollasta sataan parissa sekunnissa, se on varmaan suomalaisittain räväkkää.

Vierailija
6/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-5

Ajatella, että joku oli jo laittanut samat pisteet, jotka olin tulossa antamaan itselleni:D

Vierailija
7/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä n. 7 eli melko räväkkä.

Vierailija
8/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä ja olotilasta. En näytä yhtään räväkältä enkä ole tälleen sairaana mitenkään energinen. Räväköitä mielipiteitä kyllä löytyy, jos niin haluaa tulkita.

Vierailija
9/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu päivästä ja olotilasta. En näytä yhtään räväkältä enkä ole tälleen sairaana mitenkään energinen. Räväköitä mielipiteitä kyllä löytyy, jos niin haluaa tulkita.

Ai niin piti sanoa joku luku. No vaikka 5.

Vierailija
10/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sen määritelmästä.

Suomisanakirjan mukaan räväkkä on reipas, rivakka, sumeilematon, raju, hurja, mahtipontinen, pramea, räikeä, nenäkäs, röyhkeä, pirteä, näsäviisas.

Tuon perusteella sanoisin jonkinlaisena keskiarvona, että olen nelosen (4) arvosta räväkkä.

Vierailija
11/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. Koska teen tänne vähintään 14 Persu aloitusta päivittäin. Enkä syö lääkärin määräämiä lääkkeitä.

Vierailija
12/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Käytän joskus t-paitaa isopalkkaisissa töissä.

Vierailija
13/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-tasolle taitaa jäädä. Ei musta sen räväkämpää saa, vaikka ulkonäöllisesti minusta saisi tyylimuutoksilla räväkän siten että se menisi ihan täydestä. Olen kai liian järkevä ja estynyt tämän enempään räväkkyyteen.

Vierailija
14/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti 2, ei meikkiä, käytännölliset vaatteet.

Käytökseltä 2, hillitty, ei mölyämistä, hiljainen puheääni.

Luonteelta 10, kiihdyn hyvin äkkiä ja jos jotain pitää tehdä, se tehdään heti repimällä ja itseä säästelemättä.

Vierailija
15/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin vähän räväkämpi, nykyään tyynempi, sanoisin olevani 5, jos mietin millainen olen kotioloissa sekä työoloissa.

Vierailija
16/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10

Vierailija
17/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä nolla ja käytöksestä 2, eli 2. Olen ujo ja rauhallinen mutta tarvittaessa kiihdyn nollasta sataan parissa sekunnissa, se on varmaan suomalaisittain räväkkää.

Tässä ehkä kiteytyy räväkkyyden alkuperä, eli herkkyys.  Ihmisen täytyy olla herkkä, ollakseen räväkkä.  Herkkyys itsessään voi näkyä monella tavalla, toiset sulkeutuvat toiset räjähtävät ja monet ovat molempia.

Vierailija
18/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä varmaan 2. Ei meikkiä, yleensä neutraalin väriset tavalliset vaatteet, luonnolliset hiukset. Käytös tuo tuon kakkosen: olen tarkkailija, mutta puhun mielelläni vaikka vieraidenkin kanssa, JOS sille päälle satun.

Vierailija
19/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitysti räväkkä.

Vierailija
20/24 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallisuuden perikuva. Mutta kun minua tarvitaan, kalpenee merenkin myrsky rinnallani. Minä kuljen siellä missä elävät eivät kulje, usvassa niin sakeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme