Sairaalloinen pelko ja ahdistus ja en saa apua
Multa otettiin opamox pois , syönyt 3 vuotta ja sain tilalle vaan antipsykoottia joka tuntuu et vain pahentaa oloa.
Mietin jatkuvasti liikaa ja en osaa rauhoittua.
Jos joku ohittaa autolla mut niin mietin onko se henkilökohtaista ja saatan miettiä sitä koko illan. Se raejuusto juttu vaivaa edelleen , söin raejuustoa ja menin kauppaan ja sanoin tutulle myyjälle moikka ja vaihdettiin pari sanaa mutta kotona huomasin että hampaissa on raejuustoa ja hävettää ihan hemmetisti että näkikö sen . Oon miettinyt tätä jo kuukauden ja välttelen myyjää ja käyn eri kaupassa.
Jos joku naapuri katsoo mua niin heti ajattelen että hän varmasti vihaa mua ja ei pidä musta. Liikenteessä jos joku katsoo autosta mietin miksi katsoo ja olen todella ruma. Siis en oikeasti ole mutta se siltä tuntuu ja tuntuu että kaikki nauravat mulle ja siksi oon vaan koirien kanssa sängyssä ja lenkillä mutta sielläkin tuntuu että kaikki haluavat pahaa. En tykkää enään ihmisistä ja pelottaa kaikki.
Opamoxin lopettamisen jälkeen en oikein muuta tee kun makaan sängyssä 24/7 ja käytän koiria ulkona .
Ihan hirvee olo.
Kaikki on oikeasti paljon paremmin kuin luulet. Pelko ja ahdistus on vain tunteita.