Jos kaverisi laittaisi sinulle viestiä "Tuli vapaailta kun mies ja lapset pois, lähdetkö kanssani sinne ja tänne ja tonne" - lähtisitkö?
Olisi siis tehnyt ns. valmiin ohjelman vapaaillalleen. (Normaalisti sinä käyt vastaavissa menoissa yksin.)
Kommentit (34)
Jos mulla olis aikaa ja ohjelma kuulostais kivalta, niin ilmanmuuta!
Joo, varmaan jos ei itsellä olisi mitään kummempaa.
Ehkä jos olisi vapaata itselläkin.
Jos saisin lapset hoitoon niin joo ehdottomasti.
Riippuu mikä oma ohjelmani ja energiatasoni olisi, ja kiinnostaisiko ohjelma ja/tai kokisinko kyseisen kaverin näkemisen tärkeänä, vaikkei se itse tekeminen ihan ykköslemppari olisikaan. En lähtisi viestiä ylitulkitsemaan.
Jos itselläni olisi vapaata, niin tottakai! Yleisesti ottaen kavereinaan ei kannata pitää ihmisiä, joiden seurasta ei tykkää:D
Vierailija kirjoitti:
En. Olen lapseton enkä käytettävä viihdepalvelu perheellisille. 🤭
Olen myös lapseton. Ihmeellinen asenne sinulla ystäviäsi kohtaan. Missä olosuhteissa sitten tapaat perheellisiä ystäviäsi, silloin kun sinulle sopii?
Sanoisin, että valitettavasti mulla on muita suunnitelmia. Toisaalta... ei mulle kukaan viestiä laittaisi. XD
Tottakai, jos olisin vapaana ja haluaisin ja jaksaisin lähteä.
Jos olisi vapaata, niin luultavasti lähtisin. Mutta jos ei, niin en alkaisi järjestellä aikataulujani uusiksi.
Itsekin tapaan kavereita, silloin harvoin kun on mies ja lapset jossain. Miksi en käyttäisi hyväksi kertaa, kun voi tavata ilman lapsia ja tiukkaa aikataulua?
Ja enpä usko kenenkään kavereistani loukkaantuvan siitä, että ehdotan tapaamista, mutta en myöskään loukkaannu, jos juuri silloin ei käy. Jos periaatteesta toinen loukkaantuisi siitä, että lapsivapaalla ehdotan näkemistä, pitäisin tätä outona.
Itsekin ilahduin aina kun joku pyytää vaikka kahville. Ei tunnereaktioni riipu siitä onko hänen mies lapsen kanssa kotona silloin vaiko vaikka mummolassa. Outoa sellainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tapaan kavereita, silloin harvoin kun on mies ja lapset jossain. Miksi en käyttäisi hyväksi kertaa, kun voi tavata ilman lapsia ja tiukkaa aikataulua?
Ja enpä usko kenenkään kavereistani loukkaantuvan siitä, että ehdotan tapaamista, mutta en myöskään loukkaannu, jos juuri silloin ei käy. Jos periaatteesta toinen loukkaantuisi siitä, että lapsivapaalla ehdotan näkemistä, pitäisin tätä outona.
Itsekin ilahduin aina kun joku pyytää vaikka kahville. Ei tunnereaktioni riipu siitä onko hänen mies lapsen kanssa kotona silloin vaiko vaikka mummolassa. Outoa sellainen olisi.
No miks et voi tavata silloin, kun mies ja lapset ovat kotona? Mikä tiukka aikataulu silloin on? Ei mun miehelle ainakaan ole mikään ongelma olla iltaa lastensa kanssa ja laittaa heidät nukkumaankin.
Jos mies ja lapset lähtisi joskus pois kotoa, mitä ei juurikaan tapahdu, niin todellakin nauttisin yksin kotona olosta, enkä lähtisi mihinkään juoksuille.
Jos kaverini muistaisi minua siloinkin kun mies ja lapset ovat kotona niin ok.
Mutta jos minut muistetaan ainoastaan silloin kun mies ja lapset ovat poissa niin ei ole ok.
Olisin otettu jos kysytään mukaan, vaikka en pääsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos minut muistetaan ainoastaan silloin kun mies ja lapset ovat poissa niin ei ole ok.
Juuri näin.
No toki, jos ei ois muuta tärkeää just silloin ja energiaa olis, ja tekeminen kuulostaisi kivalle. Tosin mun kaverit on sellaisia että mieluusti heitä näkee vaikka vähän vähemmän kiinnostavan ohjelman parissa, joskus meillä oli yhden kanssa matonpesutreffit :D
Jaa miksi ei? Jos ei oo muuta. Kivahan se on kaveria nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi siis jos ei muistais ikinä?
No riippuu siitä kiinnostaisiko kyseinen ohjelma minua.
En. Olen lapseton enkä käytettävä viihdepalvelu perheellisille. 🤭