Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa hiusvärejä allergisille?

Vierailija
17.12.2006 |

Mulla kutisee päänahka monta päivää sen jälkeen kun värjään tyvikasvuni. Löytyykö henna-väreistä mustaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tämä allergia ihan samalla tavalla. Nyt tilanne se etten voi käyttää mitään kesto-aineita. Eli, mitään missä sekoitetaan kahta ainetta ja saadaan pysyvä tulos.

Mulla ollut myös musta väri vuosia, ja aikanaan värjäsin sinimustalla. Siihen allergisoiduin, sillä se on käsittääkseni väreistä kaikkein eniten allergisoiva.

Mulle on tehty allergia testit, joista nämä (ja monet muut) asiat kävivät ilmi.

Minulla kestää käyttää esim. liven sävyjä tai pulsea, niissä ihan hyvä tulos. Haittapuoli tietysti se, ettei pysy kovian kauan. Hennaa on saatavana mustana, ainakin meidän kaupungin etnisestä kaupasta saa mustaa OIKEAA hennaa, tuloksena aivan upea väri ja kiilto.

Älä erehdy koskaan ostamaan niitä kaupan hennoja, ainakaan allergian takia, niissä käytetty samoja aineita kuin muissakin väreissä.

Kannattaisi selvittää tuo allergian alkuperä, johtuuko hajusteista

vai nimenomaan kiinnitteestä ja väristä, kuten minulla.

Älä jatka kokeiluja jos olet saanut tuon kaltaisia oireita, minulla on tullut tosi ikäviä komplikaatioita, joiden takia olen saanut erittäin vahvoja lääkkeitä ja kerran oli lääkärin mukaan verenmyrkytysriski lähellä..

Toivottavasti sait jotakin apua tästä:)

Vierailija
2/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosi allergisena olen käyttänyt vuosia herbatint -tuotteita. Niissä ainakin on mustaa. Itse ostan Ruohonjuuresta, mutta niitä saa myös netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi ihan Tampereelle asti mennä värjäyttämään hiuksia mutta kiva tietää että hiusvärejä allergisille on todella olemassa. -ap

Vierailija
4/11 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla n. 7- 8 viikon välein värissä ja leikkauksessa. Jouduin ulkomailla ollessa käymään kampaamossa, jossa käytettiin Lorealia ja tuli hieman kutinaa. Kotivärejä en ole kokeillut.

Vierailija
5/11 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kampaaja, kosmetologi kylläkin ja allergisoiduin aikanaan jo opiskellessa. Muistin just nyt että, on olemassa sellainenkin kampaajalla laitettava suoraväri kuin Elumen. Kannattaa katsoa netistä onko paikkakunnallasi kampaamoita joilla käytössä kyseinen väri.

Se on mahdollista saada ainoastaan kampaajan tekemänä, eli kotiin ei voi ikävä kyllä ostaa.

Uusi liven- sävy, on tosiaan PALJON entistä parempi, lopputulos upea sävy, joka mielestäni kestääkin entistä pitempään.

Minäkin orjallisesti joudun mustaa käyttämään, sen verran pitkä tukka, ja hermo ei kestä kasvattaa väriä pois, värinpoistoa ei voi voimakkaan allergian vuoksi tehdä.

Annetaan vinkkejä toisillemme jos jotakin uutta löytyy:)

Vierailija
6/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki käytettävät aineet siis allergiaystävällisiä ja hajusteettomia

Vierailija
7/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nelosen bella ohjelmassa värjättiin allergisen hiukset, käykää nelosen nettisivuilla katsomassa löytyykö ohjeita

Vierailija
8/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tosi tumma tukka, josta harmaat loistavat .Olisi ka-ma-laa jos allergisoituisin hiusväreille. Ikää 32 v.

Vierailija
9/11 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulla oli kastanjan värinen kaunis ruskea tukka. Nykyään hailu harmahtavan ruskea. Harmaat hiukset tai oikeastaan valkoiset hiukset muun värisen hiusten seassa tekevät yleisvaikutelman harmahtavasta tai harmaasta tukasta riippuen kuinka paljon valkoisia hiuksia on. Harmaata yksittäistä hiusta ei todellisuudessa ole olemassa kenelläkään. -ap

Vierailija
10/11 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänahkaa.

Mulle tuli elämäni kamalin päänahkan polte niistä tavallisista kaupan hennalootista. Lääkäriltä sain reseptillä jotakin päähän hierottavaa rauhoittavaa nestettä. Se auttoi.

Vierailija
11/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutinaa ei kumminkaan kestänyt kuin yksi päivä värjäyksen jälkeen. 2 on oikeassa; en saa kokeilla enää mitään ennen kuin allergiatestit on tehty. Olen nyt raskaana joten en viitsi vielä mennä niihin testeihin. Mulla on niin rasvainen tukka, että joudun pesemään hiuksia päivittäin joten pulsen ja liven kaltaiset suoravärit eivät ole ratkaisu. Hirveää jos joudun jatkossa olemaan kamalalla harmaan ruskealla hiiren hiuksilla! Löytyykö muka sim sensitivestä hiusvärejä? Mistä niitä voi ostaa? Oletko muuten sinäkin kakkonen entinen kampaaja? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä