Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku kiinteistövälittäjä yrittää soittaa mulle kokoaja

Vierailija
08.08.2023 |

Mitähä ne haluaa? Minä oon vaan vuokralla.. mitä ihmeen asiaa niillä on mulle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjä vai kokoaja?

Vierailija
22/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta että osataan tehdä yksinkertaisesta asiasta pitkällinen draama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttu, joka ei yleensä vastaa minun puheluihini. Sitten kun myöhemmin kerron, että yritin kyllä soittaa ja kertoa asian x, niin hän harmittelee, että ei tiennyt, että minulla oli siitä asiaa. No ei tietenkään tiennyt, kun ei vastannut ja kysynyt!

Et osaa viestiä kirjoittaa?

Osaan. Mutta ei se vastaa siihenkään, joten miksi vaivautuisin. Minun puolestani voi sitten olla tietämättä asioita, kun ei kiinnosta vastata puheluihin.

Se ei siis halua olla tekemisissä sinun kanssa.

Vierailija
24/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta että osataan tehdä yksinkertaisesta asiasta pitkällinen draama.

No on nii kuuma ka tukala olo että huippaa. Ei jaksa vastata kaupustelijoille. No draama ohi, asia selvisi jo :D

Vierailija
25/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä jotka eivät vastaa puhelimeen

Niillä on mielenterveysongelmia. Luulevat, että lankoja pitkin tulee joku peto, jos puhelimeen vastaa. Tai kokevat tarvetta kontrolloida sitä milloin puhelin saa soida ja milloin ei. Vastaavat vain silloin, kun se soi oikeaan aikaan.  Tai jotain muuta yhtä viisasta.

Ainiin, ja näitä vakoillaan puhelimen kautta myös - tietenkin.

Todellakin vastaan puhelimeen vain silloin kun se minulle sopii. Typerää olettaakaan muuta.

Ja kun et ole kolmeen päivään vastannut etkä myöskään soittanut takaisin, etkä ole lomalla tai muuten estynyt, niin kyllä se syy silloin on mielenterveysongelmat. Typerää olettaakaan, että ne tuolla käytöksellä pysyisivät piilossa.

Vierailija
26/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttu, joka ei yleensä vastaa minun puheluihini. Sitten kun myöhemmin kerron, että yritin kyllä soittaa ja kertoa asian x, niin hän harmittelee, että ei tiennyt, että minulla oli siitä asiaa. No ei tietenkään tiennyt, kun ei vastannut ja kysynyt!

Osaan. Mutta ei se vastaa siihenkään, joten miksi vaivautuisin. Minun puolestani voi sitten olla tietämättä asioita, kun ei kiinnosta vastata puheluihin.

Ei niin. Silti harmittelee, kun ei tiennyt.

Vierailija
27/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä jotka eivät vastaa puhelimeen

Niillä on mielenterveysongelmia. Luulevat, että lankoja pitkin tulee joku peto, jos puhelimeen vastaa. Tai kokevat tarvetta kontrolloida sitä milloin puhelin saa soida ja milloin ei. Vastaavat vain silloin, kun se soi oikeaan aikaan.  Tai jotain muuta yhtä viisasta.

Ainiin, ja näitä vakoillaan puhelimen kautta myös - tietenkin.

Todellakin vastaan puhelimeen vain silloin kun se minulle sopii. Typerää olettaakaan muuta.

Ja kun et ole kolmeen päivään vastannut etkä myöskään soittanut takaisin, etkä ole lomalla tai muuten estynyt, niin kyllä se syy silloin on mielenterveysongelmat. Typerää olettaakaan, että ne tuolla käytöksellä pysyisivät piilossa.

Ole hiljaa ja lopeta se häiriköiminen puhelimella.

Vierailija
28/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Silti harmittelee, kun ei tiennyt.

Tietää kyllä. Kunhan valehtelee sulle.

Vierailija
29/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen olisi sinulta pitänyt mitään kysy? Sinähän se olit, joka soitti.

Vierailija
30/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaa ne soitti taas. Vastasin. Perunkirjoitukseen haluavat arvion vaa tehdä tästä kämpästä. Eli ei oo myynnissä. Huhhjhj

Meinasin just vastata, että voipi olla, että vuokranantajasi on vaikka kuollut ja perikunta tarvitsee nyt arviota asunnosta. Tai jos ei ole kukaan nyt kuollut, mutta asuntoa vuokraa kuolinpesä, joka aiotaan nyt jakaa, silloin tarvitaan tuore arvio asunnosta.