Joku kiinteistövälittäjä yrittää soittaa mulle kokoaja
Mitähä ne haluaa? Minä oon vaan vuokralla.. mitä ihmeen asiaa niillä on mulle?
Kommentit (30)
Ei tullut mieleen vastata ja kysyä mitä on asiaa? Jotkut ihmiset tekevät näin.
Älä ikinä vastaa tuntemattomien puheluihin.
Ootko yksityisellä vuokralla? Jos omistaja haluaa myydä sen kämpän?
Vierailija kirjoitti:
Joo oon. Mut oon hyvissä yhteyksissä vuokraisännän kans, nii jos olis myymässä,
Kait olis ensi mulle ilmottanu?
Onko sun koti myytävänä ja pyrkivät näytölle? Kyllä asuntoja vuokrattunakin laitetaan myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ilmoita. Uusi ostaja sitten ilmoittaa, jos haluaa päättää vuokrasuhteen tai tehdä sopimukseen muutoksia.
Minulla on tuttu, joka ei yleensä vastaa minun puheluihini. Sitten kun myöhemmin kerron, että yritin kyllä soittaa ja kertoa asian x, niin hän harmittelee, että ei tiennyt, että minulla oli siitä asiaa. No ei tietenkään tiennyt, kun ei vastannut ja kysynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vuokranantaja on laittanut asunnon myynnin, näytöistä sopimisen ym. välittäjän tehtäväksi. Välittäjä siis ehkä yrittää sinulle kertoa, että näin on nyt käymässä, ja näyttöjä tulossa.
Lähetä tekstiviesti ja kysy mitä asiaa. Kerran yksi kiinteistönvälittäjä soitti itselleni monta kertaa ja sitten lähetti vihaisen tekstiviestin. Sitten kun vastasin tuohon selvisi, että tuolla oli väärä numero ja kovasti pahoitteli. Kaupunkikin oli väärä.
En tajua ihmisiä jotka eivät vastaa puhelimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait olis ensi mulle ilmottanu?No vuokranantaja on laittanut asunnon myynnin, näytöistä sopimisen ym. välittäjän tehtäväksi. Välittäjä siis ehkä yrittää sinulle kertoa, että näin on nyt käymässä, ja näyttöjä tulossa.
Äh.. apuaaa taidan laittaa textarin vuokraisännälle ja kysyä
Jos puhelimeen ei vastata ja asia on tärkeä, on soittajan velvollisuus jättää viesti, suullisesti tai kirjallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttu, joka ei yleensä vastaa minun puheluihini. Sitten kun myöhemmin kerron, että yritin kyllä soittaa ja kertoa asian x, niin hän harmittelee, että ei tiennyt, että minulla oli siitä asiaa. No ei tietenkään tiennyt, kun ei vastannut ja kysynyt!
Et osaa viestiä kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Niillä on mielenterveysongelmia. Luulevat, että lankoja pitkin tulee joku peto, jos puhelimeen vastaa. Tai kokevat tarvetta kontrolloida sitä milloin puhelin saa soida ja milloin ei. Vastaavat vain silloin, kun se soi oikeaan aikaan. Tai jotain muuta yhtä viisasta.
Ainiin, ja näitä vakoillaan puhelimen kautta myös - tietenkin.
Jotenkin hassua että nyt Ap:n kämppään on tulossa porukkaa näyttöön ja Ap ei ole tiennyt että kämppä on edes myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa viestiä kirjoittaa?
Osaan. Mutta ei se vastaa siihenkään, joten miksi vaivautuisin. Minun puolestani voi sitten olla tietämättä asioita, kun ei kiinnosta vastata puheluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on mielenterveysongelmia. Luulevat, että lankoja pitkin tulee joku peto, jos puhelimeen vastaa. Tai kokevat tarvetta kontrolloida sitä milloin puhelin saa soida ja milloin ei. Vastaavat vain silloin, kun se soi oikeaan aikaan. Tai jotain muuta yhtä viisasta.
Ainiin, ja näitä vakoillaan puhelimen kautta myös - tietenkin.
Todellakin vastaan puhelimeen vain silloin kun se minulle sopii. Typerää olettaakaan muuta.
Haaa ne soitti taas. Vastasin. Perunkirjoitukseen haluavat arvion vaa tehdä tästä kämpästä. Eli ei oo myynnissä. Huhhjhj
En jaksa vastata ku on nii kuuma ja tukalaa, ja jos ne yrittää kaupitella jotai.