Huono mt-hoitaja
Oletteko törmänneet sellaiseen hoitajaan joka on itse erittäin epävakaa ja heikkohermoinen? Vaikea luottaa sellaiseen.
Kommentit (13)
Paremmin osaa samaistua potilaan tilanteeseen jos on itsellä kokemuspohjaa asiaan. Tietää miltä potilaasta tuntuu, toisin kuin tasaisen elämän elänyt tasainen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin osaa samaistua potilaan tilanteeseen jos on itsellä kokemuspohjaa asiaan. Tietää miltä potilaasta tuntuu, toisin kuin tasaisen elämän elänyt tasainen tavis.
Mä ainakin otan mieluummin tasaisen taviksen hoitajaksi kuin epävakaan heikkohermon.
Miksi menette sinne. Pseudohoitsulle. Terapeutillakin pitää olla joku järki ja ystävällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin otan mieluummin tasaisen taviksen hoitajaksi kuin epävakaan heikkohermon.
Minä taas jälkimmäisen, voidaan häröillä yhdessä ja nauraa sille, terapeuttista.
Huonoin hoitaja lähes pakotti minua käyttämään leponex-lääkettä. Se on hirvein neurolepti mitä on olemassa. Eväsi jopa kotiavun vedoten siihen, etten suostunut tuolle lääkitykselle, vaan käytän toista neuroleptia.
Eikö nimenomaan julkisuudessa ole ollut kannanottoja, jossa toivotaan, että terapeuteille olisi enemmän käytännön kosketuspintaa ongelmiin ha heidän sosiaalinen statuksensa olisi lähempänä hoidokkeja.
Ongelma on, ettei keskiluokkaisella terapeutilla ole välttämättä lainkaan kosketuspintaa moniongelmaisten mielenterveyden ja sosiaalisten haasteiden kanssa kamppailevien ihmisten tilanteisiin.
Enemmän tullut vastaan huonoja kuin hyviä hoitajia. Onneksi tällä hetkellä hoitokontakti toimii ja on ammattitaitoinen hoitaja. Resurssien takia hoitajan vaihtokaan ei aina onnistu, mutta voihan sitä yrittää.
En, mutta sellaiseen psykiatriin kyllä. Onneksi vaihtui lääkäri.
On niitä monenlaisia hoitajia. Hyviä ja huonoja.
Huonoin haukotteli ja katsoi kelloa koko ajan. Ei sitä kiinnostanut minun huolet.
Up