Pitää ilmeisesti ottaa tili jostakin pankista jos haluaa Mastercardin?
Mietin ihan siis matkustamisen kannalta, että jos Visalla tulee jotakin ongelmia, niin ei siinä paljon silloin auta kaksi Visan luottokorttia. Eli olisi hyvä olla eri firman luottokortit.
Katsoin OP-pankkia, niin pitäisi olla pääasiallinen pankki se, että saa luottokortin. No mun pääasiallinen pankki on POP pankki enkä ole vaihtamassa.
Riittääkö johonkin pankkiin, että avaan tilin jota en pahemmin käytä ja sitten saan sen Mastercardin? Pääasiallisesti käyttäisin Visaa jo luottoa tarvitsen.
Kommentit (9)
Mulla on plussakortin kylkiäisenä.
Huonona puolena se että tilitapahtumia ei näe mistään ennenkuin vasta laskussa.
Prepaid?
Meinasin avata tilin Nordeaan, että saa kortin samalla niin kuukausimaksu tili+kortti oli yli 7€. Ei kiitos.
Karoliina ap kirjoitti:
Meinasin avata tilin Nordeaan, että saa kortin samalla niin kuukausimaksu tili+kortti oli yli 7€. Ei kiitos.
Joo ei sitä Mastercardia ihan persaukiselle annetakaan.
Vierailija kirjoitti:
Karoliina ap kirjoitti:
En ole persaukinen, mutta ei huvita maksaa tuollaista summaa kuukaudessa kortista joka on ihan vain varalla.
Karoliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karoliina ap kirjoitti:
En ole persaukinen, mutta ei huvita maksaa tuollaista summaa kuukaudessa kortista joka on ihan vain varalla.
Sitäpä juuri tarkoitin. Sitten on vain oltava ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se Bank Norweigianin on?
Sekin on Visa.
Vierailija kirjoitti:
Karoliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karoliina ap kirjoitti:
Sitäpä juuri tarkoitin. Sitten on vain oltava ilman.
Niin tarkoitit mitä. Mä en edelleenkään ole persaukinen, mutta mua ei vain oikeasti huvita maksaa tuollaisia maksuja. Maksan jo omaan pankkiin ja se on mun pääasiallinen pankki. Kovasti nyt yrität alentaa mua, mutta et onnistu. Sä voit maksella mitä haluat, se on sun päänsärkysi.
Kysy pankista.
Vaihtoehtoisesti luo Revolut-tili (applikaatio), josta saat pre-paid kortin, joko puhelimeen tai ihan fyysisen kortin tilaamalla. Itse käyttänyt tuota jo tovin.