Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä ajoitus Rita Manninen-Niemiseltä

Vierailija
08.08.2023 |

Ketään ei kiinnosta tämän naisen poseeraukset alastomana hellepäivänä jossain ihme laiturilla (?). Nyt seurataan myrskyn etenemistä. Naapurin pihassa halkesi juuri iso puu, monihaarainen vanha okakuusi.
.
Kantsisko katsoa säätiedotusta ennen kuin alkaa pyllistelemään ja paljastelemaan (?). En tiedä mitä paljaita paikkojaan rouva nyt tarkemmin esittelee, kun en ole viitsinyt avata uutislinkkiä. Seuraan ikkunasta, koska naapurin kuusesta irtoaa seuraava iso haara, siis huomatkaa: haara!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuk on Ritva mällisen nieli?

Vierailija
22/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettääkö ap päivänsä selaten ihmisten sometilejä ja postaten tänne juttuja aiheella: Ketä kiinnostaa?

En seuraa mitään sometilejä, en edes ole somessa - jos ei tätä palstaa lasketa sosiaaliseksi mediaksi (onhan tämä). Paljastelu oli ykkösenä Ampparien luetuimmissa joku tunti sitten, osui silmään.

Ikää on jo sen verran, että some ei kiinnosta ja ihmettelen, koska tällainen paljastelu tuli hyväkstyksi. Minun nuoruudessani me naiset voimaannuttiin suorittamalla korkakoulututkintoja ja ostamalla asunto. Olen 73-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Rita joutuvat olemaan yhdessä. Heillä on yhteiset yritykset, velat yms. Ei voi lähteä niin vaan kävelemään.

Vierailija
24/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viettääkö ap päivänsä selaten ihmisten sometilejä ja postaten tänne juttuja aiheella: Ketä kiinnostaa?

En seuraa mitään sometilejä, en edes ole somessa - jos ei tätä palstaa lasketa sosiaaliseksi mediaksi (onhan tämä). Paljastelu oli ykkösenä Ampparien luetuimmissa joku tunti sitten, osui silmään.

Ikää on jo sen verran, että some ei kiinnosta ja ihmettelen, koska tällainen paljastelu tuli hyväkstyksi. Minun nuoruudessani me naiset voimaannuttiin suorittamalla korkakoulututkintoja ja ostamalla asunto. Olen 73-vuotias.

Nyt sitten nautit siitä omasta elämästäsi ja annat nuoremman sukupolven sekä muiden naisten elää sellaista elämää minkä itse parhaaksi katsovat.

-eri

Vierailija
25/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tää on? 

Vierailija
26/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kukas huomionkipeä julkkis seuraavaksi kuvaa paljasta pepuaan/tisuleita. Saara Aalto? Tai meri?

Vierailija
27/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää nämä takapuolellaan rahoja hankkivat. sitten kun rupsahtaa (vert. muovitettu fitfarm nainen ja ihan sairas ruokavalio) myydään myötätuntoinen aikuisuus..... Hyväksyn itseni, en enää taistele ja piiskaa itseäni, ikä tuo visautta ja blsabla......  Takki kääntyy tilanteen mukaan. Jäänyt diagnoosi saamatta tai no sitä osataan hyödyntää heikkojen rahastukseen.

Vierailija
28/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä seuraa ko. ihmistä tai lue hänen somepostauksiinsa tehtyjä uutisia, jos kerran häiritsee.

Joillakin ei järki riitä tähän vaan haukkuvat kaikki.

Samanlaiset ihmiset on naapurikyttääjiä. Ei ole omaa elämää tai harrastuksia.

Vierailija
29/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Paljastelu oli viimeinen keino mutta syynä se ettei kouluja oltu käyty.

Katsoin kerran yhden dokumentin nuorista köyhistä maaseudulta kaupunkeihin muuttaneista puolalaisista naisista.

Ei kouluttamattomille naisille ollut muuta mahdollisuutta kuin ilotytöksi alkaminen.

Vierailija
30/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta näyttää kun kumitissi litistyy laituriin. Auts!

Vierailija
31/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta vartalolle annan vai 7.5/10

Vierailija
32/35 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta vartalolle annan vai 7.5/10