Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon lasten kanssa ajanvietto

Vierailija
08.08.2023 |

Paljonko vietät aikaa sisarustesi lasten kanssa?
Itselläni on jäänyt vähemmälle, vaikka asuvat samassa kaupungissa. 2 lasta, tyttö ja poika, nuorempi ei vielä koulussa, vanhempi alaluokilla. Nyt pari kertaa olen saanut kuulla miten pitäisi nähdä lapsia enemmän ja viedä heitä jonnekin/ottaa kotiin kyläilemään. Mulla ei ole lapsia, toistaiseksi ainakaan, ei mitään niitä vastaankaan. Siskon lapsiarki on niin erilaista omaan arkeeni verrattuna (koko pv työ, aikaa vievä harrastus, ystävät), että asia on vähän vain jäänyt. Silloin tällöin tulee kyllä kyläiltyä ja välillä ovat olleet muutaman tunnin hoidossa luonani jos vanhemmilla menoa. Ikää meillä 30 molemmin puolin.
Tulisiko potea huonoa omaatuntoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei sinulla ole velvollisuutta. Riittää, että kyläilet heillä.

Vierailija
2/3 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kai ole mitään pakollista sääntöä, parasta on jos yhteydenpito on luontevaa ja sellaista että kummallakin osapuolella on asiasta hyvä mieli. Jos siskosi haluaa että tapaatte useammin, niin sanoisin että on hänen velvollisuus sitten myös ehdottaa näkemistä/sopia treffejä. 

Itse näen siskoni lapsia (ja siskoa) ehkä 5 kertaa vuodessa, tosin asun kaukana toisella paikkakunnalla. Yleensä näen heitä vanhempiemme luona ja pari kertaa vuodessa viikonloppuvieraillaan joko minä heillä tai he minun luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin ajattelisin. Aloitetta vastapuolelta ei kuitenkaan ole tullut...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi