Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yölliset reisikivut = liitoskipuja? Mikä auttaisi???

17.12.2006 |

Mitä on liitoskivut? Mulla särkee reisiä ja jalkojen sisäpuolelta kaikki yöt. Kun vaihtaa kylkeä ähkien, hetkeksi helpottaa kunnes on taas vaihdettava kylkeä. Siinä meneekin yöt pyöriessä. Kuka tietää mistä voisi johtua ja auttaisiko asiaan joku? Pidän jo tyynyä jalkojen välissä, se ei auta paljoa. Jotenkin lantion luut on tosi löysällä, sen oikein tuntee. KÄvellessä pärjää vähän matkaa hyvin, mutta sitten alkaa painaa kauheesti alavatsaa ja reisiä. Vihloo oikein haarojen välistä!

Heinä 32+6

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan raskauden loppupuolella tuollaisia kipuja reisissä ja neuvolan mukaan ne oli supisteluja, jotka pehmensivät kohdun kaulaa. Ne siis valmistelivat paikkoja, eivätkä olleet vielä synnytyssupistuksia.

Liitoskivut tuntuvat enemmän nivusissa ja kyljissä... Ainakin mulla, mutta kaikkihan ovat erilaisia :)

Älä kuitenkaan panikoi näistä kivuista... Jos ne eivät pahene, eivätkä muutu säännöllisiksi, niin synnytykseen on vielä aikaa... Ja tosiaan, synnytyssupistelut erottaa varmasti :)

Vierailija
2/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystyynyä voi käyttää jo raskausaikana. Se tukee mukavasti vatsaa ja jalkoja nukkuessa... Mulla on PikkuPiia-merkkinen tyyny, jonka päällisen voi pestä ja se on muutenkin hyvin muotoutuva.

Enpä oikein muuta keinoa tiedä. Paras vaan tottua katkonaisiin uniin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan nuo olla supistelujakin. Just pahinta reisiyötä ennen supisteli selkeesti illalla ja paljon. Eilen ei supistanut illalla, eikä vetänyt reidestä yöllä. Heti jos tekee jotain raskaampaa, kuten käy pienellä kävelyllä, iskee hirmu supistelut. Eikä vielä tarvis synnyttämään lähteä, kun on vasta rv 33+

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kyllä kokenut noita suppareiksi vaan ennemminkin lantion löystymiseksi. Lueskelin juttuja et mistä voisi johtua, kun mulla tuo vaiva estää kunnolliset yöunet ja löysin vaivalle tuon mahdollisen nimen. Lisänä mulla on sit vielä sellaista ihmeellistä repivää kylkikipua, jonka olen nyt diagnosoinut (ammattitaitoisesti) vatsan kasvuksi=) Mullakin liitoskipujakin on sitten vielä, mutta ne tuntuvat sitten tuolla alapäässä särkynä, joten vaivoja riittää mullakin, mutta supistukset ovat sitten ihan erituntuisia mulla. En tiiä oliko mitään apua, mutta näin mulla.

t.kolomonen rv 30

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin supistukset eri tuntuisia, mutta nyt kun mietin niin supistuksiin liittyi myös noita reisikipuja. Voihan olla että yölläkin supistaa ja herään vasta siihen jälkilöylyyn eli reisikipuun. Mutta kyllä ne on myös lantion löystymisjuttua.