Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypin joka aina säännöllisesti kokeilee tai hurahtaa johonkin uuteen

Vierailija
07.08.2023 |

huomiota hakeakseen? Esim. ryhtyy vegaaniksi mutta into lopahtaa puolen vuoden päästä. Yhtäkkiä on laktoosi-intolerantikko mutta syö jos mieli tekee tavallisia maitotuotteita. Tai keksii että tästä lähtien haen kaikki tuotteet erikseen alkutuottajilta mutta vuoden päästä on jo kyllästynyt. Kaikista asioista kerrotaan laajalti ja huomiotahakien. Mikään ei vaan kestä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Ja vielä se että kaikkien muidenkin pitäisi lähteä noihin kotkotuksiin mukaan. Argh!

Vierailija
2/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen. Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nämä samat ihmistyypit olivat karppaajia vuonna 2011 ja ostivat luomulihaa lähitiloilta. Hiilihydraatit oli vedetty minimiin pariksi viikoksi - kahdeksi kuukaudeksi. Nyt samat tyypit ovat vegaaneja ja pari vuotta sitten kävivät aktiivisesti joogaamassa.

Vierailija
4/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Ei siinä mitään. Mutta tiedän myös tyypin, joka päivittelee muiden ihmisten elämää ja tapoja. Suunnattoman rasittava.

Vierailija
5/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nämä samat ihmistyypit olivat karppaajia vuonna 2011 ja ostivat luomulihaa lähitiloilta. Hiilihydraatit oli vedetty minimiin pariksi viikoksi - kahdeksi kuukaudeksi. Nyt samat tyypit ovat vegaaneja ja pari vuotta sitten kävivät aktiivisesti joogaamassa.

... Ai niin. Ja joivat vettä litratolkulla joka päivä vuonna 2017.

Vierailija
6/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja mitäs tästä sitten?

Vierailija
7/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja mitäs tästä sitten?

Ei mitään, vastasin kysymykseen.

Vierailija
8/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin mutta omaan ystäväpiiriin ei kuulu ainoatakaan sekoilijaa ja jokaiseen trendiin hurahtavaa. 

Vierailija
9/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa mää olen tämä! Milloin olen kasvissyöjä ja välillä intohimoisesti laihdutan. Sitten päätän juosta puolimaratonin alle kahteen tuntiin, mutta alankin kirjoitella runoja. Sitten hurahdan hapanjuurileivontaan

Vierailija
10/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin, joka hurahtaa erilaisiin verkostomyyntijuttuihin ja luontaishoitoihin. Aina niitä pitäisi myös muiden ainakin kokeilla. 

Vierailija
11/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman, yksi on siitä ikävä että hurahtaa aina myös uusiin ihmeellisiin ystäviin jolloin vanhoille ei ole aikaa kuukausiin/vuosiin, sitten taas hakeutuu seuraan kunnes taas löytyy uusi ystävä... Noh, tähän on totuttu.

Vierailija
12/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa mää olen tämä! Milloin olen kasvissyöjä ja välillä intohimoisesti laihdutan. Sitten päätän juosta puolimaratonin alle kahteen tuntiin, mutta alankin kirjoitella runoja. Sitten hurahdan hapanjuurileivontaan

Ihana ihminen! Minä viihdyn innostuvien seurassa.

Vierailija
13/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap on niin varma, että kyse on huomiohakuisuudesta, eikä vain innostuvasta tyypistä?

Vierailija
14/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostun helposti asioista ja on kausia, kun teen paljon jotain yhtä asiaa, mutta en kyllä hae huomiota sillä, tuskin edes kerron muille.

Vierailija
15/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mbti sanoi, että se johtuu mun ulospäinsuuntautuneesta intuitiosta, joka haluaa aina jotain uutta. Astrologia sanoi, että se johtuu mun skorpparienergiasta, kun siihen kuuluu toistuva uudelleensyntymisen teema.

...

No näitäkin tuli sitten kokeiltua, kun aina innostun jostain hömpästä. ._.

Vierailija
16/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan ok, jos joku innostuu kaikesta, kunhan ei ala saarnaamaan siitä muille. Pahimpia ovat "viljan syönnin vähentäjät" ja erilaiset saliharrastuksen kanssa (usein hyvin väliaikaisesti) flipanneet naiset.

Vierailija
17/17 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tunnen. Toisella pitää olla aina joku uusi mielenkiinnon aihe. Milloin tanssi, milloin keramiikkatyöt, leipominen jne. Harrastukset eivät vain koskaan kovin kauaa kestä. Hassuinta on, että heti aloitettuaan jotenkin kuvittelee olevansa suunnilleen Marco Bjurströmin veroinen tanssija tai Anu Pentikin haastaja keramiikkatöissä. Kunnes taas tulee joku uusi juttu.

Toinen hurahtaa ihmisistä. On helppo kohde hyväksikäytölle.. Jos häntå yrittää varoitella vaikkapa jostain henkilöstä, suuttuu hän verisesti. Hän luottaa mieluummin vasta tapaamaansa uuteen ihmiseen, kuin vaikkapa sukulaiseen, joka on hänestä huolissaan. Kun hän kokee pettymyksen, johtuu sekin hänen mielestään enemmän siitä, että "maailma/ystävät/sukulaiset" ovat aiheuttaneet sen tilanteen, kuin hyväksikäyttåjästä itsestään.