Areenassa ei ole mitään kivaa katsottavaa
Yritin taas etsiä mutta ei mitään. Mua kun ei rikossarjat kiinnosta. Niitä olisi vaikka kuinka paljon.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Metsolat ei ole Areenassa.
On Metsolat areenassa. Kun katsoo sieltä sarjat, ja selaa niitä niin Ikivihreät sarjat niin siinä on Metsolat. Voi myös googlata Metsolat areena.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on elokuva Ihmisen osa. Se on mainio! Hauska, mutta pistää myös ajattelemaan. Kotimainen, H-P Björkman pääosassa.
Yäk, mä en koskaan katso kotimaisia kiroilu-ryyppäily-naintiryönää.
Ruotsalaiset tekee jostain syystä paaljon laadukkaimpia ohjelmia ja ilman härskiyksiä.
Ihana Elisa
La Promesa
Hotel Portofino
Grand Hotel
Sanditon
Kimmo
Downsiftaajat
Neiti Scarlet ja herttua
Kaikki kolme kautta katsottu, toivottavasti tulee lisää.
Siellä on kyllä monenlaista hyvääkin, mutta jonkun jälkeenjääneen suunnittelijan toimesta tehty Areenan uudistus johti hakutoimintojen (ja muidenkin toimintojen) täydelliseen epäonnistumiseen. Siksi et löydä monia ohjelmia sieltä jos et osaa nimeltä etsiä.
Yksityisessä firmassa suunnittelija olisi saanut potkut.
Äntligen! - Vihdoinkin!
Tosi hauskaa mustaa huumoria.
Mä katoin sieltä Taivaan tulet ja Salaisuuksien kartanoa.
Ei siellä koskaan ole. Ne rikossarjat ovat kyllä mielenkiintoinen juttu. Miks niitä on niin paljon?
itse tykkäsin metsolat sarjasta niin osaisiko kukaan suositella samankaltaisia kotimaisia sarjoja kuten metsolat?
Joo ei olekaan. En mäkään löydä mitään. Ihan surkea tarjonta on. Ei tuu rahoille vastinetta.
Minäkin ihmettelen miksi rikossarjoja on niin paljon. Muutama historiallinen tms menee, mutta voisiko olla ulkomaista draamaa enemmän? En pidä suomalaisesta tuotannosta lainkaan. En leffoista enkä sarjoista.
Enemmän hyviä dokkareita! Niitä jaksaisin katsoa vaikka kuinka. Suoratoistopalvelujenkin valikoima on äkkiä nähty. Hyviä uusia tulee harvoin. En siis tykkää mistään 4D tasoisista vai mitä se roska nyt olikaan aikoinaan... Mutta Areena on siis parempi tässä suhteessa kuin Netflix tai HBO.
Miksi Metsolat ei ole Areenassa.