Etäpäivä
Maanantai ja molemmat etätöissä omissa hommissa mökin terassilla. Päiväsauna ja päivänainti ja päälle grillimakkarat. Tästä kaikesta saa palkan ja kyllä elämä on ihanaa
Kommentit (10)
On harrastettu tuota useasti entisen työkaverini kanssa. Välillä ei tarvittu edes etäpäivää, vaan vähän pidennetty ruokatunti.
Voisin panna päivällä, illalla, yöllä ja aamulla. Kunhan vain saisin
Olen 1.5 tytön nuija yh-äiti ja en ole saanut pannu etätöissä saati töissä. Kun ei ole töitä. nimimerkillä pastaa ja jugurttia
Vierailija kirjoitti:
Etätyöt olisi laissa kiellettävä.
Niinhän se on valitettavasti että pieni typerä vähemmistö pilaa kaiken kivan normaaleilta, vastuuntuntoisilta ihmisiltä. Sitten siis kun se törppöilyn vuoksi kielletään.
Ollaan pari kertaa pantu puolison kans etätöissö yhtä aikaa ollessamme, mutta ei sitä työajaksi ole kirjattu.
Korona aikana molemmat etätöissä ja naitiin paljon. Lämmin kesä ja vaimo pikkareissa kuulokkeet korvilla ja minun sormet pillussa ja sitten itse palaverissa kamera päällä ja vaimolla mun kalu suussa. Meni puhe vähän huokailuksi..
Harrastatteko sitten etänussimista, kun tuo etätyö loppuu, koska työnantajakin alkaa tajuta mistä ne maksaa!! Kehukaa vaan vielä enemmän ja julkisemmin!
Onko anustapit molempien pyllyissä työpäivän ajan?