Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en aina ymmärrä tätä palstaa

Vierailija
17.12.2006 |

siis lähinnä tätä Sotka vastasuutta, lähiö mollaamista ja merkkivaatehysteriaa.

Eiks huonekaluissa ole pääasia se et miellyttävät silmää ja ajavat asiansa? Mulle ei tulis mieleenkään hakee kalleinta mahdollista sohvaa jos halvemmalla löytyy vastaava.

Harva suomalainen ei asu lähiössä, joten miks se on niin kamala asia? Lähiö ei ole sama ku ghetto...

Ja vaatteista, sama kai aika pitkälle ku huonekaluissa.

Tottakai joku vetoo laatueroihin mut ainakin itse haluan joskus uudistaa niin sisustusta ku vaatekaappia ja ei luonne anna myöden moiseen tuhlaamiseen jos vanhatkin ovat vielä hyviä.

Kaippa olen sit vaan outo tai on rahoille muutakin käyttöä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalu liikkeissä samoin kuin vaatekaupoissa on hitosti ilmaa hinnoissa. Tuossa just verratttiin kahta sporttiliikettä joista toisessa on AINA alehintaan saatavana pukuja ym, ovat ale hintaisina silti kallmiipia kun kaupungin toisessa ketjuun kuuluvassa urheilu liikkeessä. Olen myös nähnyt kauppojen hyllyillä tavaraa 5 kertaa kalliimalla hinnalla kun esim täysin sama tuote netistä tilattuna olisi jne. Ostimme tosi kalliin pesukoneen joka alta kahdessa vuodessa meni rikki ja maahantuoja kieltäytyi korjaamasta, liike kieltäytyi vastuusta (muuttivat mielensä samantien kun ilmoitin varanneeni ajan kuluttajasuoja-asiamiehelle) eli aina siis merkki tai kalleus ei tee tuotteesta parasta!!!Kallis talokin saattaa olla jonku surkeen rakentajan halvalla rakentama ja kalliilla myymä, mutta oma vika jos antaa itseänsä huijata asioissa ja sokeesti luottaa siihen että vain kallis on parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla