Pidätkö itseäsi hyvänä ystävänä?
Oletko mielestäsi kiva kaveri? Kohteletko ystäviäsi hyvin? Olisitko itsesi kaveri?
Kommentit (15)
Mielestäni olen luotettava kaveri. Kaveruuteen/ystävyyteen on kuitenkin pitkä tie. Suhteisiin mahtuu myös pettymyksiä. Mutta on pitkäaikaisia kavereita joitten kaveruudesta olen kiitollinen.
Kyllä. Olen luotettava,lojaali ja hyvä ystävä. Aina ystävieni puolella. Valmis kuuntelemaan. Tuen ja autan. Ja saan samaa heiltä.
En ole tietenkään täydellinen, mutta mielestäni rakastava ja lojaali. Nuorempana olin huono ystävä, ja se kaduttaa.
Aiemmin ajattelin, etten jaksaisi olla itseni ystävä, mutta sitten tapasin ihmisen, joka on melkein pelottavan samanlainen. Hänestä tuli heti läheinen ystävä, sielunsisko.
En ole kaikille hyvä ystävä, mutta teen se niin, etteivät he tiedä siitä. Huono asia.
Olen lojaali ja luotettava, mutta huono pitämään yhteyttä. Siihen se usein kaatuukin.
En tiedä kun ei ole ystäviä eikä edes kavereita. Tuttavia on ja olen ihan ok tuttava 😊
Olen luotettava ja mukava, rento ja iloinen kaveri kun olemme tekemisissä. Sitten jos kaveruus jää puheluiden tai somen varaan, olen huono pitämään yhteyttä tai tykkäilemään aktiivisesti. Koen sen jotenkin kuormittavana. Moni hyväkin kaverisuhde on vuosien saatossa näin hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen lojaali ja luotettava, mutta huono pitämään yhteyttä. Siihen se usein kaatuukin.
Ihan kuin minun kirjoittamani.
En ole. En kauheasti edes välitä muista ihmisistä, joten en todellakaan esim. Soita ja kysele kuulumisia.
En oikeastaan jaksa ihmisiä, olen asiakaspalvelussa vapaa-ajan vietän mieluummin koirani kanssa kuin ihmisten, juttelen toki jos tuttuja tulee vastaan.
Ei ole ystäviä/kavereita koska haluan olla yksin. Läheisteni mielestä olen erittäin hankala, impulsiivinen ja v-mäinen henkilö joten ilmeisesti en ole mukava.
Joskus nuorena pidin. Kohtelin ystäviäni hyvin. Sitten he rupesivat kohtelemaan minua huonosti ja en enää jaksanut sitä. Olen itseni ainoa kaveri.