Entinen "nuori frendi" Lisa Kudrow jo 60v, mitä tapahtui?
Kommentit (12)
Kaikki vanhenee samaan tahtiin, että siinä mielessä on tasa-arvoista elämä. Olen itse yli 50 ja välillä kyllä kauhistelen sitä - muistan kun katsoin nuorena aikuisena Frendejä ekaa kertaa telkkarista.
Kannattaa viettää enemmän aikaa vauvapalstalla. Tämä se on sitä hyvin käytettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
V***n vanhalta tuo tosiaan näyttää.. Mitä tapahtui??
Tuliko yllätyksenä että elämä on ohi todella nopeasti ja kuolema kolkuttelee jo takaraivossa?
Jaa mitä tapahtui? Elämä on oikeasti todella lyhyt ja aika menee hurjan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
V***n vanhalta tuo tosiaan näyttää.. Mitä tapahtui??
Vanheni samassa ajassa yhtä paljon kuin sinäkin.
Tapahtui se että Frendejä alettiin esittää (USA:ssa) vuonna 1994, eli 29 vuotta sitten, ja Lisa Kudrow on kuudesta pääosan esittäjästä vanhin. Kaikki toki 1960-luvulla syntyneitä.
Voi ei, muistan kun sarjassa frendit täyttivät 30 ja olivat muka niin vanhoja (itse olen vähän heitä nuorempi). Ja nyt kun katsoo, niin voi mitä lapsukaisia! 😁
Muistatteko amerikkalaisen tv-sarjan 30 ja risat?
Silloin tuntui että ne on ihan älyttömän vanhoja. Siis he olivat vähän yli 30v..
:D
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko amerikkalaisen tv-sarjan 30 ja risat?
Silloin tuntui että ne on ihan älyttömän vanhoja. Siis he olivat vähän yli 30v..
:D
Joo, ne oli ikäloppuja. No itse olin vasta teini-iässä tuolloin. Se olisi kiva nähdä uudestaan!
Mihin ne nyt ihmisillä yleensäkin menee?