Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko Tinderin kuvissa olla joku "punainen lanka" vaan läntätä sinne mitä sattuu?

Vierailija
07.08.2023 |

Tietysti itse olen noissa kaikissa mutta tuntuu vähän toistolta kun ei juuri vaihtelua ole :D Olen siis nyt kesälomalla päättänyt ottaa projektiksi profiilin rakentamisen. Pitäisikö siis jossain kuvassa olla edes talvi tms? Ulkoa/sisältä? Mitä muuta? Ei tuo naama tuosta kauheasti muutu vaikka mitä tekisi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista?

Vierailija
2/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aktuaalista?

Moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari naamakuvaa ja lopuilla vahvistan sitä mitä olen profiilissani sanonut, mitä tulee harrastuksiin. Näissä minua ei juuri näy, koska miehet harvoin tekee selfieitä

Vierailija
4/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saa kuvattomanakin 100 matchia päivässä jos jaksaa swaipata 5 minuuttia.

Miehenä tilanne on vähän eri. Paitsi että naisilla on kuvia ajatellen miljoona eri "turn-offia" (osa ymmärrettäviä, osa ei) niin jos naama ei miellytä yleisellä tasolla naisia, aika helposti jää nollaan matchiin tuhannenkin swipen jälkeen.

Kalakuvat, röökikuvat, kaljanjuontikuvat, hattu+aurinkokuvat, epämääräiset metsästyskuvat jossa näkyy vain miehen selkä ja maastotakki jne. aika klassisia tapoja varmistaa ettei yksikään nainen laita tykkäystä.

Joku perinteinen hymykuva on aika toimiva, mutta vain jos naama, hiukset, hampaat jne. ovat fotogeeniset. Jos näyttää Timo Soinin pikkuserkulta niin ei sekään auta.

Ylipäätään koko äppi on aika julma muille kuin komeimmille parille prosentille miehistä. Naiset ja miesmallit löytää sieltä kyllä aina seuraa (eli toisensa) halutessaan.

t. transmies joka kokenut kolikon molemmat kääntöpuolet. Synnyin naisena.