Lidlin laadukkaat hammastahnat ja harjat on 150% halvempia kuin "brändi" Pepsodentit ja kolgatet
Miksi maksaa turhaan älyttömiä hintoja bulkkikamasta jonka pakkauksessa lukee esim Pepsodent?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ostin Lidlistä hammaslankaa ja oli kyllä paskinta ikinä.
Siitähän tässä ei nyt keskusteltu vaan HAMMASHARJOISTA JA TAHNOISTA
Moni kaupassakävijä on merkkiuskollinen ja luottaa tuttuun merkkiin vaikka maksaisikin "maltaita". Siihen perustuu pepsodenttien ja Pampperssien ja Fairyn suosio.
Siis saako Lidlistä rahaa, jos käy hakemassa sieltä hammastahnaa ja hammasharjoja?
Nyt ei matikka täsmää. Mikään ei voi matemaattisesti olla 150 prosenttia halvempi kuin joku toinen asia.
Nyt kun hammashoito on kunnossa, niin seuraavaksi voisit opetella prosenttilaskua, AP.
Minä ostan Aina sen minkä ulkonäöstä tykkään
En halpaa
Lidlistä ei saa tahnaa vihloville hampaille.
Nyt AP matikan tunnille, ja vauhdilla.
Minä valitsen Lidlin hammastahnat koska niistä puuttuu sodium laureth sulfate. Pepsodentissä ym muissa perusmarkettitahnoissa sitä on ja se aiheuttaa minulle aftoja. Voin käyttää joko Lidlin tahnoja tai apteekin kalliita tahnoja joten valinta osuu usein Lidliin.
Matikkapähkinä ap:lle: jos Lidlin tahna on 150% halvempaa kuin Pepsodent, niin kuinka paljon halvempaa Lidlin tahna on verrattuna esim Yotueliin?
Ostin hinnan takia Lidlistä sähköhammasharjan harjoja. Kertaan jäi, tosi huonoja.
Muutenkaan en ymmärrä, miksi rahan pitäisi aina ratkaista. Käyn töissä suurimmaksi osaksi siksi, että ei tarvitse jokaista senttiä venyttää.
Lidl antaa 100€ hammastahna ostoksesta asiakkaalle 50€ ????
Maksan mieluummin laadusta kuin krääsästä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei matikka täsmää. Mikään ei voi matemaattisesti olla 150 prosenttia halvempi kuin joku toinen asia.
Ihan helposti voi.
Toinen maksaa sinulle 100€ ja toisen myyjä pulittaa sinulle 50€ että suostut viemään tuotteen mukanasi.
150%:ia halvempia?! Ymmärsinkö oikein Lidl maksaa asiakkaalle, jos se ostaa noita hammastahnoja ja -harjoja?
Parasta minun mielestäni on suomalainen hammastahna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti voi.
Toinen maksaa sinulle 100€ ja toisen myyjä pulittaa sinulle 50€ että suostut viemään tuotteen mukanasi.
Tämä aloitus tiivistää erinomaisesti sen, miksi tilastoihin ja yleisemmin lukuihin perustuvat analyysit eivät järjestelmällisesti saavuta suurta suosiota palstalla.
Jos halpamerkki maksaa euron, ja tunnettu brändituote 2,50€, niin silloin brändituote on 150% kalliimpi kuin halpamerkkituote.
Yleensä mikään ei ole 150 % halvempi kuin toinen tuote!
Tällainen tilanne olisi, jos Lidl myisi tunnettua merkkiä hintaan 1,00 € ja halpamerkkituotteen hinta olisi -0,50 €, eli halpatuotteen saisit ilmaiseksi, ja Lidl vieläpä maksaisi sinulle 0,50€ kun suostut ottamaan vastaan sen halpatuotteen. tällaisessa kuvitteellisessa tilanteessa se halpatuote todellakin olisi 150% halvempi kuin se merkkituote.
Tästä syystä jos käytät ilmaisua X % halvempi kuin kalliimpi tuote, niin tuo X ei koskaan ole yli 100% (koska se tarkoittaisi, että kauppa maksaa sinulle siitä, että suostut tuon tuotteen vastaanottamaan), eikä alennus yleensä ole myöskään 100% (koska se tarkoittaisi, että tuote on ilmainen).
Ainoana poikkeuksena näihin on fiksuruoka -firman tuotteet, joiden hinta on 0,01€/kpl. Mutta tuossa tapauksessa ostorajoituksilla ja toimituskuluilla sekä koko tilausta koskevalla minimiostosummalla on huolehdittu siitä, että asiakas ei noista superhalvoista 0,01€/kpl tuotteista mitään hyödy.
En halua tehdä 50€ tilausta, johon tulee esim. 10€ toimituskulut päälle (yht. 60€) siksi, että saan esim. 10 muutenkin suht. halpaa tuotetta 0,01€/kpl, mutta yli 10 kpl ei saa, kun noissa superhalvoissa on ostorajoitus. Tilauksen muut tuotteet tietenkin selvästi kalliimpia kuin esim. Prismassa tai Lidlissä.
Kävin joskus (kauan sitten) tuolla fiksuruoka -sivustolla katsomassa tuotteita, hintoja ja ehtoja, ja tulin siihen tulokseen, että tuolta en tilaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsen Lidlin hammastahnat koska niistä puuttuu sodium laureth sulfate.
Itse en ole löytänyt Lidlistä sellaista hammastahnaa, josta tuo SLS (= natriumlaureettisulfaatti tai natriumlauryylisulfaatti) puuttuvat.
Päinvastoin, eräs Lidlin myymä hammastahna vaahtoaa runsaasti, ja tuntuu jotenkin kirpeän ärsyttävältä suussa. Tästä syystä jäi kokeiluksi, EI jatkoon !
Itse en ole löytänyt Lidlistä sellaista hammastahnaa, josta tuo SLS (= natriumlaureettisulfaatti tai natriumlauryylisulfaatti) puuttuvat.
Päinvastoin, eräs Lidlin myymä hammastahna vaahtoaa runsaasti, ja tuntuu jotenkin kirpeän ärsyttävältä suussa. Tästä syystä jäi kokeiluksi, EI jatkoon !
Normalista saa pilkkahintaan tanskalaista Zendium-hammastahnaa jota on useampaa laatua mutta ainakin se perustahna on vaahtoamatonta eikä siinä ole ole edes limakalvoilla kirvelevää piparminttua tms.
Ostin Lidlistä hammaslankaa ja oli kyllä paskinta ikinä. Kuin puuvillalankaa muovirasiassa, että siitä vaan lankomaan.
Kaikessa ei kannata säästää.