Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä aiotte päästä taivaaseen, kun aika jättää?

Vierailija
17.12.2006 |

Luuletteko, että se riittää kun on vauvana kastettu ja on käynyt rippikoulun?

Jotenkin tuntuu usvaselta ¿ ei kovin varmalta. Kun raamatussa ei puhuta ainakaan mitään rippikoulusta.

Mahtaako noi papitkaan tietää? Ei varmaan ainakaan kaikki.

Muistan itse ainakin jotenkin kertomuksen 5 viisaasta ja 5 tyhmästä neitsyestä. Viisailla oli lampussa öljyä, mutta tyhmillä ei. Kun tyhmät meni ostamaan öljyä, niin se oli jo liian myöhäistä.

Mitä toi öljy oikein tarkoittaa? Ei ainakaan ihan vaan lamppuöljyä, saahan sitä öljyä huoltikselta.

Ei kun ihan oikeesti, mitä sillä tarkoitetaan? Jos et edes sitä tiedä mitä tolla öljyllä tarkoitetaan, niin miten voit tietää, puuttuuks sulta sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko itse yrittänyt kirjoittaa kirjettä pinoamalla kynät, paperin ja kumit kasaksi ja odottamalla vieressä että siitä yhtäkkiä materialisoituu valmis kirje.

Vierailija:

Oletko nähnyt tietokoneen, joka olis syntyny sattumalta esim. kaatiksella?

En tiennyt, et uskovat käyttää tota esimerkkinä. Mut eikö ihminen sitte ole materiaa?

Se nyt tuntuu ihan usvaselta, kun jotku väittää, et materian olis " pierassu" joku musta-aukko. Mistä se aluks niinku oikeen tuli siihen mustaan aukkoon? Tyhjästä vai? Ei oikeen sovi mun ajatuksiin. - Ai olet sitä mieltä, et materiaa on ollu aina. No kas kummaa, mistä lähtien? Mitä se aina tarkoittaa? Onko ihmisiäkin ollut aina? - Ai ei vai? Ai ne syntyny sattumalta tuhoutumisen ja sattuman tietä. No missä sitten on ne kilometrien paksuiset kerrokset " epäonnistuneita kokeiluja" ? Kuinka kauan sun suvulta menee räpytellessä, et teille kasvaa siivet?

Vierailija
22/22 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotan, et kaikkeen saa uskoo ihan sokeesti jos haluaa.

Mä en usko tieteeseen, enkä luota lääkäreihin, jos on joku todella paha sairaus, niin ne on sormi suussa.

Tiedemiehet on tietävinään ja " uskovaiset" uskoo. Nyt on kuitenkin missattu pahasti jo maapallon lämpeneminen. Se on sentään ihan helppo juttu.

Miten sitten DNA on muuttunu niin paljon, et apinasta olis tullu ihminen? Eiks DNA-muutokset aiheuta vaan sairauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi