Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska fiilis jäi

Vierailija
07.08.2023 |

Sanoin tänään puolisolle, että meillä on tänään vuosipäiväkin. Ei sitten millään muistanut, että mikä. No lopulta sanoin, että ollaan tänään oltu 24v yhdessä. Ei sanonut tai tehnyt oikein mitään. Totesi vaan, että jaa.

Vaikka kuinka olisi sellainen ettei välitä merkkipäivistä eikä niitä muista, niin tuntuu aika paskalta, ettei sitten, kun tuo päivä hänelle valkeni, niin edes halannut tai sanonut mitään positiivista.

Ennenkuin ihmettelette, että miksi en itse onnitellut tai halannut, niin menin hämilleni, kun hän ei reagoinut mitenkään.

En olisi odottanut kukkapuskaa tai kahvia sänkyyn, ihan suukko ja hali olisi piisannut. Tai pari kaunista sanaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan niiden 24 vuoden aikana kertonut selkeästi, että toivot nimenomaan miehen oma-aloitteisesti muistavan joulun, naistenpäivän, ystävänpäivän, nimipäivän, syntymäpäivän, kihlajaispäivän, hääpäivän, ensimmäisen tapaamisen ja seurustelun aloittamisen ja mitä niitä vuosipäiviä nyt haluatkaan muistettavan?

Et siis voi itse halata ja kertoa, että nyt on päivä x, ja onnea meille? Ihan odotat toiselta ajatusten lukemista ja sitten, kun hän ei siihen kykene, pahoitan mielesi?

Minulla on mies joka kyseiset päivät muistaa ja oma-aloitteisesti vielä. Kyllä se tuntuu hyvältä muistaa puolin ja toisin ja ainakin on hyvä syy herkutella :) Mieheni on saanut hyvän mallin omalta isältään joka on myös aina kukkia tuonut vaimolleen. Miehenmalli on ollut hyvä muutoinkin sillä niin hyvän miehen olen saanut. Tekee pyytämättä kodin töitä ja huolehtii asioistaan. Kyllä näillä teoilla on myös muita vaikutuksia kun vain muistaa merkkipäivä.

No hieno homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi