Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppinen ja velvollisuuksista luopuminen

Vierailija
06.08.2023 |

Tämä on ainoa asia, mistä olen todella onnellinen ja helpottunut iän myötä. Lapset aikuisia ja omillaan, kukaan ei juurikaan ole enää vaatimassa tai haluamassa mitään. Itse en ole työelämässä. Olen aivan uupunut ja puolikuollut kaikesta vanhemmuuteen ja perhe-elämään kuuluneista vaateista viimeisten kymmenien vuosien ajalta; yhtään enempää en olisi jaksanut. Ihan kauheaa oli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin oma valinta

Vierailija
2/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, tosin olen kuusikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa eii oo koskaan vaadittu mitään. Olen N31. En jaksaisi kyllä tollasta elämää

Vierailija
4/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin oma valinta

Tietysti oli omia valintoja, näillä tiedoin toimisin toisin. Tehty ja suoritettu nyt kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, noin olisin varmaan itsekin kokenut jos olisin mennyt tekemään lapsia.

Hyvin tehty, ap, sä pystyit siihen! Nyt uus ihana elämä vireille.

Vierailija
6/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen ja uusia sitoumuksia haluava

mieheni sai minut ylipuhuttua iltatähteen. Lapsi on syntymässä näinä päivinä. Sanoo haluavansa kokea olla elossa loppuun asti ja käyttää työajan ulkopuolisen elämänsä terveisiin asioihin, eikä esimerkiksi tuopin ääressä notkumiseen. Sitoumukset pitävät elämän tärkeimmät perusasiat kasassa.

Näkökulma.

Vierailija
7/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Olen avoimesti kertonut tutuille, kuinka mahtavaa on kun kuopuskin muuttaa kotoa. Saan järkyttyneitä katseita että kuinka voin olla näin kylmä. En tiedä kuinka voin, olen silti, helvetti! Olen ihan älyttömän onnellinen että pääsi yliopistoon ja haluamalleen alalle toiselle puolelle Suomea! Sen lisäksi olen ikionnellinen että itsenäistyy ja muuttaa pois. Ja että saan vihdoinkin levätä, levittäytyä asuntoon, sairastaa ja vaikka parkua kipujani ääneen jos siltä tuntuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän