Lauttasaaren Bobossa -50% kaikki
Lauttasaaren Bobo lopetetaan ja kaikki myydään pois puoleen hintaan. Ale alkoi ke ja jatkuu jouluun asti. Pe jäljellä vielä sisävaatteita (Girandola, Mayoral ainakin tytöillä) ja Lennen ulkovaatteita. Eniten alle 100 cm vaatteita. JOnkin verran sukkiksia, kenkiä, pehmoleluja.
Kommentit (5)
Suosikkikauppoja! Ei ainakaan mun vika, että menee konkkaan; sen verran olen sinne tuhlannut. Taitaa kauppakeskukset viedä yksittäiset pikkukaupat. Tosin Sellosta en oikein ole suosikkikauppaa löytänyt...jotenkin siellä tuo Bobokin on niin nuiva. Tai oikeammin mä itse taidan olla pikkukauppaihminen. Harmi harmi.
EN sitten ole väitteestäni aivan varma, mutta tälläisessä käsityksessä olen elänyt! Taitaa noita lastenvaateliikkeitä olla vähän liikaa... ja uudet keskukset esim. Kamppi tais viedä suuren osan asiakkaista. Hmm...muutenkin suomalaiset taitaa aika pitkälti ostaa ne lastenvaatteensakkin marketeista.
angelinako:
Hmm...muutenkin suomalaiset taitaa aika pitkälti ostaa ne lastenvaatteensakkin marketeista.
Mä luulen kanssa, että suurin osa ostaa marketeista, H&M:ltä, Lindexiltä jne. Nämä lastenvaateliikkeet ovat vain " tietyn porukan" käytössä. Ja yksi syy on hinta. Onhan niiden vaatteet tosi kalliita, vaikka älyttömän nättejä ovatkin.
Sanon minä, joka yksinkertaisesti ei voinut vastustaa Bobossa Ellen sukkiksia ja maksoin niistä 17 euroa... ;)
Miksihän sekin lopetataan? Eka Bam Bami ja nyt Bobokin. Ei ainakaan Bobon sivuilla ollut mitään tietoa asiasta