Nelikymppiset, miten seksimieltymyksenne ovat vuosien varrella muuttuneet?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
mää vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hajanaiset ja kapeakatseiset vaihtoehdot, ei noista oikein mitään pysty valitsemaan. Omalla kohdalla neljänkympin jälkeen seksi alkoi kyllä tulla tärkeämmäksi, tai pikemminkin ehkä alkoi tajuta kuinka tärkeä osa elämää ja parisuhdetta se on ollut siihen astikin. Sen myötä aloin suhtautua omaan seksuaalisuuteen ja seksielämään tietyllä tavalla aktiivisemmin ja avoimemmin, enkä enää olettaen että seksi vain tapahtuu omia aikojaan, vaikkei siitä erityisesti huolta pidettäisikään. Mitään halua "rajumpaan" seksiin tämä ei kuitenkaan tarkoita.
Oikeastaan samaa teemaa kuin se että samoihin aikoihin elämässään moni tulee tietoisemmaksi omasta kuolevaisuudestaan ja kropan yhä lähemmäs tulevista rajoitteista ja alkaa huolehtia itsestään ja kunnostaan. Samalla tavalla omasta seksuaalisuudestakin täytyy pitää huolta, niin fyysisesti kuin ajatustasollakin. Joo, ja eihän kaikki tosiaan ala nelikymppisenä korjata elintapojaan terveemmän keski-iän ja vanhuuden toivossa, joten ei voi yleistää kaikkiin tällaista heräämistä. Eikä kaikilla myöskään ole hyvää seksielämää edes viidenkympinkään korvilla.
Tuosta tulikin mieleen, että vaimoni on ollut siitä ehkä erilainen, että on jo nuoresta lähtien pitänyt huolen, että seksiä ollut riittävästi ja että hän on halunnut olla halukas tai on ainakin ollut aina halukas. On ilmeisesti vaistonnut, että minun on pitänyt saada pillua monta kertaa viikossa pysyäkseni tyytyväisenä. Pitänyt viriilin miehen tyytyväisenä ja itsellään. Nuorempana en edes tajunnut, että muutaman ylimääräisen päivän vedätys teki minusta äkäisemmän. Siitä vaimo joskus tokaisi, että jaaha, eihän sinua kestä taas pirukaan ja sitten meillä oli seksiä. Vaimon halut aina syttyneet, kun huomannut minun käyvän kuumana. Sillä sitten kikkaillut ja säädellyt seksiä, jotta saanut omatkin himot kattoon. Hän totesikin vasta äskettäin nyt eläkeikäisenä, että olisi huolissaan minusta jos ei pillu kiinnostaisi. Näin meillä, vaimo hallinnoinut meidän seksiä alusta lähtien ja pitänyt miehensä tyytyväisenä.
Mahtava vaimo tajunut heti miten homma hoidetaan. =)
Kyllä, olen oppinut arvostamaan vaimoni viisautta. Kannattaa mennä naimisiin viisaan naisen kanssa. Helpottaa kummasti miehen elämää.
Esimerkkejä? Tutkinto koulutus vai mitä
Olen ollut vasta noin neljä vuotta yhdessä nykyisen kumppanini kanssa ja tunteet ja kokonaisuus suhteen toimivuudessa ajavat yli erilaisten uusien kokeilujen. Olen ollut aika seksuaalinen koko elämäni, niin mitään innostumista ei ole tullut nelikymppisenä, ehkä jopa rauhoittumista.