Haluan Alexander Stubbista seuraavan presidentin maallemme
Hän edustaa sitä kansainvälistä osaajien Suomea, jonka toivon presidentistä välittyvän. Asiaosaaminen, poliittinen retoriikka ja yleinen edustavuus ovat hänellä kunnossa.
Kommentit (56)
Ei sitä ryppyistä rusinaa meidän presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on moukka. Olen nähnyt hänen kiukuttelevan Tukholman maratonilla järkkäreille, kun hän huonosta suorituksesta suivaantuneena vaati päästä maalialueelta pois aidatusta kohdasta. Suureen ääneen uhitteli kuinka on Suomen ulkoministeri ja hänen pitää päästä juuri siitä.
Uskon täysin. Vanha kunnon koulukiusaaja-Stubido. Mitä kauempana pysyy Suomesta, sen parempi meille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on moukka. Olen nähnyt hänen kiukuttelevan Tukholman maratonilla järkkäreille, kun hän huonosta suorituksesta suivaantuneena vaati päästä maalialueelta pois aidatusta kohdasta. Suureen ääneen uhitteli kuinka on Suomen ulkoministeri ja hänen pitää päästä juuri siitä.
Uskon täysin. Vanha kunnon koulukiusaaja-Stubido. Mitä kauempana pysyy Suomesta, sen parempi meille
Kun se kerrankin oli saatu aidatulle alueelle niin miksi se päästettiin sieltä pois? Kiitti vaan siitäkin ruotsalaiset. Joskus voisitte vähän auttaa naapureita.
Voi stubb,mee päikkäreille, oot ylimielisyydestä humaltunu.
Mieluummin Stubb kuin Aaltola. Aaltolasta ei missään nimessä presidentiksi ikinä.
On niin huonot ehdokkaat taasen. Tulee kaksinottelu vrt Aho ja Halonen jossa kahdesta pahasta täytyy valita.
Vierailija kirjoitti:
Oinakset on tuollaisia. Hirveä meteli eikä mitään tapahdu. Kaikki on aina jonkun toisen syy.
Asiaosaaminen kunnossa?
"Stubb: Sain 90 prosentin luvun päästäni"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001043661.html
Pelkään pahoin ettei ole tarpeeksi kannatusta hänellä
Miksei Paula Risikko voisi olla kokoomuksen ehdokas?
Varmaan fiksumpikin kuin Stubb. Stubbhan ei ole erityisesti fiksu.
Mä haluan Hjallis Harkimosta pressan- suorapuheinen ja arvostettava persoona. Katsoin keväällä jotain keskusteluohjelmaa ja pidin hänen suorasukaisesta jaarittelemattomasta tyylistä.
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Kannattaa katsoa mielenkiintoinen Politiikka-Suomi -sarja Areenasta. Se antaa Stubbita tosi symppiksen kuvan. Taisi olla Stubb ihan 1. jaksossa.
Onkos muuten kukaan Suomessa ollut sekä pääministeri että presidentti?
YÄK.