Löydän vain rahasta välittäviä naisia, onko toisenlaisia edes; jos on niin missä?
Taas kuukausia tapailemani nainen paljastui liian rahaan keskittyväksi...hän sanoi että jos hän deittailee jotakuta, tulee miehen tienata paljon rahaa.
Jotenkin meni fiilikaet täysin.
Onko olemassa naisia joille raha ei ole nro 1?
Kommentit (44)
Mä olen nainen, jota ei raha kiinnosta. Mutta vielä vähemmän mua kiinnostaa miehet.
Ei meikannut = taidokas nude-meikki jonka tarvikkeet maksaa satoja euroja.
Gold diggerin kanssa siis olit, ap. Ansaitset parempaa.
Jaa, no minä ainakin olin ennen sellanen, kunnes taas kerran otin rahattoman kulkumiehen, mutta tämä ei alkanutkaan tuestani huolimatta parantaa tilannettaan, vaan päättikin alkaa loisia minun piikkiini. Joten sori, nyt olen oppinut ettei kaikkia vaan voi auttaa, enkä huoli enää rahattomia niinkuin ennen tein.
Minä ainakin välitän rahasta. Tienaan kyllä itsekin, joten en ole miehen rahojen perässä, mutta en voisi kuvitella suhdetta ihan tyhjätaskun miehen kanssa. Tilapäisesti saa olla työttömänä, siinä ei minusta mitään ole, mutta pitkällä aikavälillä on mahdotonta suunnitella esimerkiksi yhteisen talon hankkimista ja yhteistä asuntolainaa, jos miehellä ei ole kunnon tuloja. Minulle on tärkeää että jollain aikavälillä tähtäimessä olisi ok-talo. Toki muutkin asiat on tärkeitä.
Anteeksi mutta M ja minkä ikäinen unohtui laittaa.
Totta. Itse käyn maksullisilla naisilla silloin tällöin. Raha on naiselle keskeisin asia. Toisaalta, kun maksu on suoritettu, ei jää mitään velvoitteita. Läksiessä aina toivotetaan uudestaan tervetulleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Katselet ihan vääränlaisia naisia. Itse näytän aika nukkavierulta, vaatteet on vanhoja, en välitä muodista enkä meikkaa. Laitan rahani mieluummin sijoituksiin mitä ulkonäköön.
Raha mielessä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihanne olisi köyhä mies, kun itsekin olen köyhä. En halua elää kenenkään siivellä vaan olisi hyvä kun molemmat yhtä köyhiä. Mutta en olekaan kaunis 20v fitnessbeibe.
Minä olen köyhä mies ja etsin köyhää naista joka ei koe avioliittoa siivellä elämiseksi vaan näkee yhteisen talouden yhteisenä.
Raha tuo turvallisuutta ja kun meillä ei ole enää sinulle sapelihammastiikereitä joiden kanssa voisit taistella niin naisella ei ole kuin kaksi uhkaa elämässä, mies ja rahattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse käyn maksullisilla naisilla silloin tällöin. Raha on naiselle keskeisin asia. Toisaalta, kun maksu on suoritettu, ei jää mitään velvoitteita. Läksiessä aina toivotetaan uudestaan tervetulleeksi.
Jos menet maksulliselle naiselle etkä maksa saamastasi seksipalvelusta, nainen riehaantuu. Tämä oli odotettavissa. Miksi yllätyit?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat miesten rahojen perässä.
Sulla on varmasti hankalaa olla tämän loputtoman naisvihasi kanssa, jota syljet täällä aamusta iltaan ja päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos homous olisi valinta, vaihtaisin heti. Onneksi maailmasta löytyy vielä naisia jotka älyää edes pitämään suunsa kiinni ja ajatuksensa ominaan, olen nimittäin huomannut tällä palstalla, että naiset onihanvitunmoisiaälykääpiöitä. Myös ne jotka ei anna sitä kuvaa itsestään ilmeisesti kuitenkin salaa ajattelee niinku nää imbesillittäällä, senpä takia kun en pysty itseäni homoksimuuttaa olen päättänyt että akat on pelkkä reikä jatkossa, annan ymmärtää, mutta en anna, lupaan kaiken maan ja taivaan väliltä, mutta mitään en toteuta, panen vaan omat halut pois ja vaihdan reikää. Sitä saa mitä tilaa.
Ihana ihminen olet xD
Niin, missähän mahtaa olla vika, jos ap jatkuvasti huomaa olevansa suhteessa samanlaisten naisten kanssa? Onko vika a) naisissa vai b) ap:ssa?
Pysähdytääs nyt kaikki miettimään tätä asiaa hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat miesten rahojen perässä.
Minkä rahan? Mä maksan vuokran ja yli puolet ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos homous olisi valinta, vaihtaisin heti. Onneksi maailmasta löytyy vielä naisia jotka älyää edes pitämään suunsa kiinni ja ajatuksensa ominaan, olen nimittäin huomannut tällä palstalla, että naiset onihanvitunmoisiaälykääpiöitä. Myös ne jotka ei anna sitä kuvaa itsestään ilmeisesti kuitenkin salaa ajattelee niinku nää imbesillittäällä, senpä takia kun en pysty itseäni homoksimuuttaa olen päättänyt että akat on pelkkä reikä jatkossa, annan ymmärtää, mutta en anna, lupaan kaiken maan ja taivaan väliltä, mutta mitään en toteuta, panen vaan omat halut pois ja vaihdan reikää. Sitä saa mitä tilaa.
Ai että, olisi kyllä niin voimaannuttavaa jos siellä olis pienintäkään mahdollisuutta saada sitä reikää. Mutta nauti ny tästä fantasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olet samaa kastia niiden naisten kanssa, jotka valehtelevat miehille saadakseen heiltä rahaa, onnea.
Mä nimenomaan haluan mies tienaa rahaa.
Minäkin tienaan, maksan omat menoni. En halua miestä, jolla on erilainen rahakäyttäytyminen. Voi olla esim keräilijä, mutta en ymmärrä sikaariharrastusta, tai oman veneen omistamista. Sikaarit haisee pahalle ja vene vie kaiken vapaa-ajan
Tavallinen olen minäkin vaikka olen blondi pitkätukka ja muutenkin sievä. Ja rikaskin.