Poikaystävä haluais olla ekan kerran "sillä lailla"
Mutta kun minua ei s*ksi oikein kiinnosta.
Kuinka usein ootte sillä lailla silti?
N19
Kommentit (28)
Eihän miehet anna naiselle mitään, sen kun panevat omaa haluaan ja se on siinä.
Sillä lailla se haluaa että otat vaatteet pois ja naitte kunnolla. Minun tyttöystävä on tosi seksuaalinen ja haluaa usein seksiä. Tavattiin 16 vuotiaana ja se oli menoa sitten. Ekan kerran pantiin teltassa. Tyttö otti housunsa pois ja sanoi saat panna minua. Minä kyllä nuolin ekana ja sitten pantiin.
Pantiin varmaan joka päivä kuukauden aikana suhteen alussa.
Me ollaan oltu silleen sillä lailla että poikaystävä laitto sen mun sinne ja teki hetken aikaa sitä ja sitten sieltä tuli sitä sinne.
Ei muuta kuin rohkeesti peppu pystyyn
ja annat poikakaverille peppua
Tee niinkuin haluat, mutta muista, että 4-kymppistä miestä ei enää hirveästi kiinnosta muu kuin talo, auto, vene ja naapurin emäntä.
Se riippuu voi olla välillä joka päivä , viikottain, kahden viikon välein jopa kuukausi tai kuukausiakin välillä ilman seksiä. Ja kyllä parisuhteessa. EIKÄ todellakaan ole seksitön suhde. Se on vain sellainen asia tuo seksi että siihen vaikuttaa IHAN kaikki ympärillä oleva mikä kuuluu elämään.
Mutta tuosta AP viestistä paistaa se että ei olla vielä siis kyseisen pojun pippeliin tutustuttu. Ei kannata suotta hätäillä. SEKSIÄ ei ole järkeä harrastaa jos vain toinen sitä oikeasti haluaa. Se menee sellaiseksi ihme suorittamiseksi. Vaatteet pois, sänkyyn , sisään ulos sisään ulos, suihkuun, ja vierekkäin sohvalle. Niimpä ei tuollainen ole oikeasti SEKSIÄ, varsinkaan sellaista missä molemmat haluaa. Sen kuuluisi mennä niin että vähintään 2h varataan kaikkineensa siihen, oli lapsia tai ei. Lapset voi nukkua katsos sillä välin, ja jos ei illasta jaksa kokeilee toinen ilta, ei kukaan ole AINA iltaisin väsynyt se on paskapuhetta. En minäkään koe väsymystä kl0 21.00 vaikka olisin ollut 12h liikenteessä.
Muistakeehan se kuuluisa Kontoomi. Niin ei käy kuten mikko ja helena koivulle. Kontoomi pelastaa tilanteen jos se äityy TODELLA PAHAKSI. Usko pois. Ei moni tajua sitä miten iso asia se KONTOOMI on, ennenkuin on pari kolme vaippapöksyä rääkymässä 24/7 ja näytät jack nicholsonilta elokuvassa hohto.
Todella. Tuosta on kavereiden ja tuttujen kanssa puhuttu, siis naisten kesken.
Nuorena se panetus on usein niin suurta, että saattaa mennä vaikka sänkyyn jonkun sellaisen miehen kanssa jota ei myöhemmin todellakaan halua.
Iän myötä tulee nirsommaksi eikä ole enää niin viettien vallassa. Toki seksuaalisuus noin muuten laajentuu ja syventyy, nuorempana se on enempi sellaista pintapuolista henkisellä tasolla.